Turning Point: Fall Of Liberty plåtat

Robot
Medlem
Turning Point: Fall Of Liberty plåtat

Har jag missat något?

Skrivet av FZ:

...utvecklas av David Brabens Spark Unlimited.

Braben jobbar väl ändå inte vid Spark Unlimited? Han har väl fullt upp med The Outsider hos sitt Frontier Developments. Det är Craig Allen som basar över Spark Unlimited.

Angående bilderna, de såg väl inte så himla roliga ut? Tänkte mest på den här bilden, byggnaderna i bakgrunden såg inte allt för detaljerade ut.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jäkligt schysst stil på det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Jo, eller hur. Om Churchill hade dött så hade tyskarna vunnit kriget. Det var ju inte på grund av Hitlers strategiska inkompetens som tysken förlorade

Medlem

Grymt smeksig ide måste jag säga. Även fast det säkert kommer bli en story ala "lone ranger" som dödar 26 tusen nazis för att rädda presidentens dotter i slutet.

Inaktiv

Storyn är inte bara lik den i Resitance, titeln är ju för fan nästan identisk Sjävla spelet ser ganska likt oxå

Medlem

Bilden med empire state är riktigt imponerande.

Medlem

Hmm, de drog genom den här storyn i ett star trek avsnitt vet jag, men där var det lenin som hade blivit assasinerad innan han hunnit starta den bolsjeviska revolutionen. Tyskland stannade dock detsamma, bortsett från att de inte ansåg ryssarna som ett hot och koncentrerade i stort sett all sin krigsmakt åt väst.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Bilden med empire state är riktigt imponerande.

mumma


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Spelet kan nog bli intressant. Bilderna såg dock aningen tråkiga ut rent grafikmässigt men det blir kanske bättre.

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Bilden med empire state är riktigt imponerande.

De e faktiskt chrysler building på bilden...

1
Skriv svar