Betatesta Dance! Online - hämta klienten från FZ

Robot
Medlem
Betatesta Dance! Online - hämta klienten från FZ

Såg ett par spela Dance Dance Revolution tror jag det var på PS2 med sina dansmattor på Hard, såg overkligt ut när dom klarade av i stort sett alla pilarna som imo bara flög förbi.

Medlem

Vi får väl se vem som klår vem, här på FZ ^^

Medlem

Haha, även om jag inte är förtjust i något av de här koordinations-spelen (Guitar Hero, DDR, Frets on Fire), så var detta faktiskt en ball idé.


signatur
Medlem

Att dansa på dansplattor är ett utav de roligaste sysselsättningarna som finns. Spelar själv DDR med dansplattor(inte mattor) och klarar av svåraste svårighetsgraden. Benen bara flyger runt, kanske inte är så mycket dans längre men riktigt skoj. Att få spela tv spel OCH träna samtidigt ...... kan det bli bättre?

Medlem
Skrivet av Todilo:

Att dansa på dansplattor är ett utav de roligaste sysselsättningarna som finns. Spelar själv DDR med dansplattor(inte mattor) och klarar av svåraste svårighetsgraden. Benen bara flyger runt, kanske inte är så mycket dans längre men riktigt skoj. Att få spela tv spel OCH träna samtidigt ...... kan det bli bättre?

Ja, man sover och spelar samtidigt ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hard är ju faktiskt omöjligt på en dansmatta eftersom man måste hålla i den jäkla stången då balansen gör sitt jobb med att man inte kan röra benen så fort utan att snubbla rätt igenom tvn. Så till vida att man inte får ett epilepsianfall och träffar alla perfect.

Detta verkar vara jäkligt skoj. Jag älskar DDR.

Inaktiv

Säger bara att jag älskar denna online tjänst! Den är ej buggig och det är så ballt att tävla mot 5st spelare från hela värden. Har skaffat flera polare jag kan bjuda in om man gör ett lir.. helt skönt spel om gillar stepmania eller sådana spel.. Rekomenderar denna betan starkt!

1
Skriv svar