Vi rasar tillsammans!

Frilansare
Vi rasar tillsammans!

Den här synen möter mig när jag, som laglydig medborgare utan tanke på torrents och annat, besöker southparkstudios.com för att gosa med några fina gamla avsnitt (fullproppade med reklam, men det gör ju inget!)

Bilden blev lite skev, men det står: "We're working hard to resolve our pre existing contractual obligations."
Jag gissar att det är Viasat som ligger bakom, de har ju rättigheterna till serien i Skandinavien, om jag inte minns fel. Och jag rasar, och svär, och fräser! Ska jag verkligen behöva traggla mig igenom repris efter repris på skitkanalen MTV, kl 11 på kvällen, för att få min lagliga dos varje vardag?
Det är skamligt och upprörande, och jag tycker att vi rasar tillsammans. Ni kan väl hjälpa till med att snoka upp vad som ligger bakom katastrofen också? Schyrre. Så snackar vi om det i kommentarsfältet.
Och rasar tillsammans!

#blogg

Medlem
Vi rasar tillsammans!

Fantastiskt fina "skandinaver" på bilden :).

Medlem
Skrivet av Mats Nylund:

Fantastiskt fina "skandinaver" på bilden :).

skulle tro att de där är deras syn på europer i stort då knappt nån där verkar veta ett skit om omvärlden.
Skulle vara kul o se om dom använt Chef vid en liknande situation i afrika : )

Medlem

Så vi är en kombo av kanadensare och amerikanare plus lite skojiga kläder?


signatur

How do I get out of this chicken s**t outfit?

Inaktiv

Märklig Tysk-Österrikisk folklore.
Blame Canada!

Inaktiv

Finns ju en annan gratis sida också, som man kan streama ifrån. Är kanske lite mindre lagligt, men vad ska man göra när de bara dissar oss sådär?;(

www.southparkzone.com


signatur

Erumaro Den Barmhärtige

1
Skriv svar