Sega flaggar för ytterligare Marvel-spel

Robot
Sega flaggar för ytterligare Marvel-spel
Medlem
Sega flaggar för ytterligare Marvel-spel

Urk. En kass film som blir ett kasst spel. Detta är spelvärldens svar till "Artisterna" som är med i idol.

(Dom gammla hulkenfilmerna va dock bra.)

Inaktiv

Captain America eh? Dags för spelare att kämpa för den amerikanska flaggan och döda terrorister.

Dog inte Captain America för någon månad sedan?

Medlem

dom här spelen kan bli bra!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem
Skrivet av Taikon:

Urk. En kass film som blir ett kasst spel. Detta är spelvärldens svar till "Artisterna" som är med i idol.

(Dom gammla hulkenfilmerna va dock bra.)

Förstår inte varför alla tycker så illa om den senaste Hulken-filmen. Är det bara för att det var så lite action i den? Jag tyckte bara att det var bra, det gjorde så att den stod ut lite jämfört med alla andra superhjälte-filmer som släpptes(släpps) ungefär sammtidigt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Taikon:

Urk. En kass film som blir ett kasst spel. Detta är spelvärldens svar till "Artisterna" som är med i idol.

(Dom gammla hulkenfilmerna va dock bra.)

Förstår inte varför alla tycker så illa om den senaste Hulken-filmen. Är det bara för att det var så lite action i den? Jag tyckte bara att det var bra, det gjorde så att den stod ut lite jämfört med alla andra superhjälte-filmer som släpptes(släpps) ungefär sammtidigt.

Du är 17år gammal. Då är det helt ok att tycka att nya Hulkenfilmen samt Pirates of the Caribbean
är kanonfilmer med bra handling och skådespel.

Men om man sett de gammla hulkenfilmerna med Lou Ferrigno som hulken så är en animerad och enormt stor hulk ingen höjdare.

Medlem
Skrivet av Taikon:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Taikon:

Urk. En kass film som blir ett kasst spel. Detta är spelvärldens svar till "Artisterna" som är med i idol.

(Dom gammla hulkenfilmerna va dock bra.)

Förstår inte varför alla tycker så illa om den senaste Hulken-filmen. Är det bara för att det var så lite action i den? Jag tyckte bara att det var bra, det gjorde så att den stod ut lite jämfört med alla andra superhjälte-filmer som släpptes(släpps) ungefär sammtidigt.

Du är 17år gammal. Då är det helt ok att tycka att nya Hulkenfilmen samt Pirates of the Caribbean
är kanonfilmer med bra handling och skådespel.

Men om man sett de gammla hulkenfilmerna med Lou Ferrigno som hulken så är en animerad och enormt stor hulk ingen höjdare.

Du menar alltså att eftersom jag är 17 år så har jag inte samma krav på film som äldre personer har? Jag ska säga dig att jag nog är betydligt mycket mer kräsen när det gäller film och skådespelarpresentationer än vad många andra(/äldre) är.

Även om jag tycker att Pirates of the Caribbean-filmerna helt klart duger som underhållning i några timmar skulle jag inte säga att de är några riktiga toppenfilmer. Jag säger inte heller att den sensate Hulken-filmen är en toppfilm, men jag tycker inte heller att den förtjänar alla den negativa kritik den har fått. Jag tycker att den var bra eftersom den inte var en i högen av alla de superhjältefilmerna som släpptes ungefär samtidigt. Medan filmer som Spider-Man och X-Men inriktade sig på en massa action gick Hulk en annan väg och satsade på lite mer drama/thriller. Visst, jag kan hålla mig dig om att Hulken i filmen var lite väl stor men animationerna är inget jag kan klaga på.

Du tycker att skådespelarpresentationerna är dåliga i Hulk? Har du ens kollat på den gamla serien/filmerna? Där är det fan inte bra skådespelarpresentationer.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av Taikon:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Taikon:

Urk. En kass film som blir ett kasst spel. Detta är spelvärldens svar till "Artisterna" som är med i idol.

(Dom gammla hulkenfilmerna va dock bra.)

Förstår inte varför alla tycker så illa om den senaste Hulken-filmen. Är det bara för att det var så lite action i den? Jag tyckte bara att det var bra, det gjorde så att den stod ut lite jämfört med alla andra superhjälte-filmer som släpptes(släpps) ungefär sammtidigt.

Men om man sett de gammla hulkenfilmerna med Lou Ferrigno som hulken så är en animerad och enormt stor hulk ingen höjdare.

Att du ens tycker dom gamla hulkenfilmerna är bra är ju värt ett L-märke på dig ;p

1
Skriv svar