Tio bilder från Heavenly Sword

Robot
Medlem
Tio bilder från Heavenly Sword

Oskön plastig grafik. -_-

Medlem

Men klä på huvudpersonen för faen. Ok för lite urringningar och tajta kläder men att ha hjältinnor i bikinis är ju bara löjligt.

Grafiken ser rätt ok ut annars, bilderna ser inte direkt högupplösta dock, utan ser mest ut som de är tagna från någon ingame filmsekvens eller så. Väldigt suddiga...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Ser gudomligt ut!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

"Väldigt suddiga..."

Mm... Det är för att dölja den plastiga grafiken.

Inaktiv

Tycker att de första bilderna var betydligt snyggare.

Medlem

bra grafik, ful design som fan

Medlem
Skrivet av redmac:

Ser gudomligt ut!

Medlem

"No Repeat after me class... downgraded!" Men ser nice ut, spelet har ju en tids utvecklingar kvar så de blir nog fin fint i slutändan.

Medlem

För mycket blur och motion blur usch


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Grafiken var inte så imponerande men spelet blir säkert hur kul som helst.

Inaktiv
Skrivet av Wardancer:

Men klä på huvudpersonen för faen. Ok för lite urringningar och tajta kläder men att ha hjältinnor i bikinis är ju bara löjligt.

Grafiken ser rätt ok ut annars, bilderna ser inte direkt högupplösta dock, utan ser mest ut som de är tagna från någon ingame filmsekvens eller så. Väldigt suddiga...

Håller med till 100%

Medlem
Skrivet av Isaz:
Skrivet av Wardancer:

Men klä på huvudpersonen för faen. Ok för lite urringningar och tajta kläder men att ha hjältinnor i bikinis är ju bara löjligt.

Grafiken ser rätt ok ut annars, bilderna ser inte direkt högupplösta dock, utan ser mest ut som de är tagna från någon ingame filmsekvens eller så. Väldigt suddiga...

Håller med till 100%

Som jämförelse kan man säga att Kratos inte har hälften så mycket kläder...

Lämplig klädsel hon har för att svinga ett svärd....ehm ser ut som hon rymt från en inspelning av en rocco rulle


signatur
Inaktiv

Ett givet köp för oss som gillar God of War, sen var hon har på sig spelar inte så stor roll. Titta bara på wow..fult som stryk och ändå sitter folk och sliter i nissen.

Medlem

Grafiken känns, just i dagsläget, som den har trappats ner något mot vad dem fått en att förvänta sig. Men jag sörjer inte för det, spelet verkar tok grymt och grafik är otroligt sekundärt vad gäller det som gör ett bra spel.

En av många anledningar till varför jag bara måste ha en ps3.

Medlem

Visst, det är inte lika snyggt som det första materialet som visades, men det var ju uppenbarligen förrenderat.
Men jag kan inte hålla med om att det trappats ner grafikmässigt.

Ny bild: http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=44104
Gammal bild: http://www.fz.se/bildarkiv/image.php?id=31098

Medlem

Väldigt mycket givet köp detta spel.

Medlem

Hade inte det här typ utannonserats innan PS3an ens kom ut i USA? Eller det kanske redan släppts? Inte för att jag har någon speciell koll men...

Flakmonkey
Skrivet av Panimala:

Hade inte det här typ utannonserats innan PS3an ens kom ut i USA? Eller det kanske redan släppts? Inte för att jag har någon speciell koll men...

Jao helt korrekt... enligt sägnen var det det första spelet som utvecklades med Playstation 3 i åtanke

Medlem
Medlem

Ser väl helt okay ut, inte jätte snyggt och hennes hår ser mega plastigt ut, har ingen aning om vad det är för slags spel, så jag har inte mycket att säga om spelet förutom grafiken, tjuvär.

Inaktiv

ser bättre ut än wii spel

oj..nu klagade jag på grafiken på wii, förlåt..det får man inte göra, det är ju gameplay som gäller..att jag glömmer det hela tiden

I'm so gonna buy this

Medlem

Förstår inte hur man kan klaga... tycker det ser helt "heavenly" ut. :>


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Inaktiv
Skrivet av F3D:

ser bättre ut än wii spel

oj..nu klagade jag på grafiken på wii, förlåt..det får man inte göra, det är ju gameplay som gäller..att jag glömmer det hela tiden

Vad har det här inlägget ha med spelet att göra?

Inaktiv
Skrivet av mill:

Vad har det här inlägget ha med spelet att göra?

lika mycket som dom andra, minst

Medlem

Fast sen vet vi alla att det här spelet hade vart så mycket roligare på Wii.

Inaktiv
Skrivet av F3D:
Skrivet av mill:

Vad har det här inlägget ha med spelet att göra?

lika mycket som dom andra, minst

Möjligt om spelet kommer till Wii, men det är väl inte planerat.

1
Skriv svar