Rösta i FZ:s grafikkortstävling!

Robot
Rösta i FZ:s grafikkortstävling!
Medlem
Rösta i FZ:s grafikkortstävling!

Tycker personligen inklistrade ansikten på filmbilder är rätt känslolöst, röstade på självtagna bilder istället


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Lyssna inte på klosterkattens fascistiska propaganda där han försöker kontrollera era röster. Är säker på att han har en bild som är självtagen med i tävligen. Ni vet alla att bilder som tex nr.14 är de bästa att rösta på.

Är rädd för att 9:an ska vinna...

Medlem

Bonsaaaiii var bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Night Hawk:

Bonsaaaiii var bra

Det stavas ju Banzai

Medlem

Hmm... inga superbra bilder direkt. Även om alla som hoppade med "sin egen kropp" (ej inklistrat ansikte) hade fina bakgrunder. ^^ Dessutom är det värt mer kreds att inte leka med fotoshop i den här tävlingen.

Medlem

Det blir en tuff match känner jag

Medlem
Skrivet av Alcr:

Det stavas ju Banzai

Inte om man menar bonsai-träd xD
Håller med kloster, annars.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Med tanke på att jag slog ihjäl mig vid landningen, tycker jag att bidrag nr. 7 kan vara värd en röst

Medlem
Skrivet av Zedrix:

Med tanke på att jag slog ihjäl mig vid landningen, tycker jag att bidrag nr. 7 kan vara värd en röst

Fick en av mina röster.
Kanske inte snyggaste men äkta och lite uppoffring är alltid värt nåt.

Inaktiv

Tycker nummer 3 och nummer 10 är bäst.

Vinner nummer 14 så kommer jag att sälja kortet och ge pengarna till välgörenhet.

Medlem

Aj då, glömde att medverka i den här tävlingen. Då slapp ni konkurrens från mig i mina kung fu-träningskläder och med ett bredsvärd i högsta hugg... Nöjer mig med att rösta på ett värdigt bidrag istället.

Medlem

Rösta på nr 10, Den Snyggaste & tuffaste bilden i tävlingen:P.

Gör som jag!..RÖSTA PÅ NR.10

Medlem

Nummer 13 är lätt snyggast


signatur

tjenare!

Medlem

4 var ju roligast så jag rösta på den.

Medlem
Skrivet av niSs:

Nummer 13 är lätt snyggast


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Oj. Tänk att någon kommer vinna ett grafikkort för 5k.

Inaktiv
Skrivet av Mabec:

Oj. Tänk att någon kommer vinna ett grafikkort för 5k.

Det skulle vara GTX kortet, det här kortet är värt 3k, men ändå.

Inaktiv

12 och 4 är lätt bäst, haha!

Medlem

14 tycker jag.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

12! :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

13 ? allt annat är ju inte ens i närheten?

Medlem

Några bilder var riktigt löjliga faktiskt. Någon bild skulle ha passat bättre i temat "Visa och spänn musklerna så hårt du kan". Vilken får ni lista ut själva vilket inte kan vara allt för svårt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

"Vi vill se dig på bild. Temat är förstås kampsport. Kreativa fotometoder, poser och motiv belönas, så länge som du själv är fokus för bilden. De bästa bidragen publiceras i mån av tid på FZ för omröstning.":P:)

Medlem
Skrivet av Remus[Swe:

"]Några bilder var riktigt löjliga faktiskt. Någon bild skulle ha passat bättre i temat "Visa och spänn musklerna så hårt du kan". Vilken får ni lista ut själva vilket inte kan vara allt för svårt.

haha:P
Den var brao:D:D

Inaktiv
Skrivet av Zedrix:

Med tanke på att jag slog ihjäl mig vid landningen, tycker jag att bidrag nr. 7 kan vara värd en röst

Jag lade ju faktiskt en röst på den... det första som slog mig var hur smärtsam landningen hade potential att bli :up:!

Medlem
Skrivet av xarl:

13 ? allt annat är ju inte ens i närheten?

neh, den var riktigt usel, ingen känsla eller "rörelse" i bilden ju, stelt bara.

Röstade på 14, den gav lite sköna 80-talsvibbar tyckte jag.


signatur
Medlem

Vet man vad man sysslar med ska landningen för nr. 7 inte göra spec. ont...

Inaktiv

7an var solklar iaf..

Inaktiv
Skrivet av MKultra:

Röstade på 14, den gav lite sköna 80-talsvibbar tyckte jag.

Det var precis det jag siktade på

12
Skriv svar