Lost-spel på gång till Xbox 360, PC och PS3

Robot
Lost-spel på gång till Xbox 360, PC och PS3
Medlem
Lost-spel på gång till Xbox 360, PC och PS3

öööhhh...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Lost är världens mest överhypade skitserien -ever- . Just nu har dom väl trasslat in sig i så många gåtor så det omöjligt går att lösa alla knutar

Medlem

"Damon Lindelöf" svenskt påbrå?


signatur

I'm the best around...

Medlem

Serien är bra fast ett spel nej tack.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Serien har hämtat sig enormt seda säsong 2.
Man märker att säsong två var mycket utfyllnad.
Nu i S03 så är varje avsnitt bra!
Nu börjar man få lite kött på benen om the others.

Men det är det som är roligt med lost, helt omöjligt att lista ut vad som komma skall.
Men visst, gillar man PB eller dom andra skitserierna så fine

PS. Spelet kan bli flop/top.

Dock tror jag på en flopp :/

Lost got me feeling really Lost.. min teori nu är att dom kommer upptäcka att dom är instängda in en enorm sfär alá Globen som typ i Truman Show. Bara det att den är övervakad utav en massa aliens som registrerar olika människors beteenden och live sänder allt ut i rymden och just nu är hela Vintergatans populäraste reality show.. men jag kan ju ha fel.
O.O

Hur kan man göra ett spel utan att avslöja vad allt handlar om?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Lost got me feeling really Lost.. min teori nu är att dom kommer upptäcka att dom är instängda in en enorm sfär alá Globen som typ i Truman Show. Bara det att den är övervakad utav en massa aliens som registrerar olika människors beteenden och live sänder allt ut i rymden och just nu är hela Vintergatans populäraste reality show.. men jag kan ju ha fel.
O.O

Hur kan man göra ett spel utan att avslöja vad allt handlar om?

''

Frågan är om utvecklarna av spelet ens vet vad allt handlar om

1
Skriv svar