Saints Row 2 finns ute!!!

Medlem
Saints Row 2 finns ute!!!

Min gode vän håller på med torrents och liknande olagligheter.
Ikväll bläddrade han runt under nya torrents och då såg jag Saints Row 2 (xbox 360) ligga där REDAN!
Surfar in på discshop.se och ser att det inte släpps förrens den 17e här i Sverige och jag blir butter.

Tur jag är så laglig att jag har ett o-chippat xbox 360 annars vet man aldrig vad djävulen på min högra axel hade fått mig att göra ikväll!

Snyft, jag vill spela Saints Row 2 inatt!
Ingen i Skåne som ska spela det som känner sig trygg med att jag sitter där som sällskap?

Nejdå! Spel ska köpas och inte laddas ner, glöm inte det .......

Nu ska jag sitta och sura med mitt förbannade relik-spel GTA 4!!
Någon som minns detta gamla spel?? Otroligt gammalt och omodernt!

#blogg

Medlem
Saints Row 2 finns ute!!!

Hehehehe......

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Hehehehe......

Jag känner igen ett hånskratt när jag ser det din förbannade piratkopierare!

Inaktiv

Hahaha, GTA4 går ju inte att spela längre? Shit kan bara tänka mig den sugiga grafiken. Nej, det är för gammalt för min smak.

Tacka vet jag San Andreas på ps2

Medlem

En god vän till mig (faktiskt, jag äger ingen konsol från den senaste generationen) var olaglig och laddade ner det - han stängde av efter någon timme - var tydligen skräp. Med tanke på hur mycket du verkar längta får man hoppas att det faller dig i smaken.

Medlem
Skrivet av båtsman:

En god vän till mig (faktiskt, jag äger ingen konsol från den senaste generationen) var olaglig och laddade ner det - han stängde av efter någon timme - var tydligen skräp. Med tanke på hur mycket du verkar längta får man hoppas att det faller dig i smaken.

Hoppsan!! Hoppas inte så är fallet. Avgudade ettan! :/

1
Skriv svar