Spela World of Warcraft med FZ

Robot
Spela World of Warcraft med FZ
Inaktiv
Spela World of Warcraft med FZ

Roligt intiativ, kanske får snylta på broderns wow-acc lite granna.

Antikvitet

Innan frågorna börjar hagla:

Varför har vi inte valt PvP-server?
Vi valde PvE därför att det blir enklare att vara casual gamer på en sådan server. Vi föredrar det, helt enkelt.

Alliance luktar strumpa, varför inte horde?
Calle brukar säga att en horde är som en lanare som inte duschat sedan DreamHack gick av stapeln i Borlänge. Alla som varit i Borlänge vet att därifrån flydde gemene man för länge sedan.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Skrivet av John:

Innan frågorna börjar hagla:

Alliance luktar strumpa, varför inte horde?
Calle brukar säga att en horde är som en lanare som inte duschat sedan DreamHack gick av stapeln i Borlänge. Alla som varit i Borlänge vet att därifrån flydde gemene man för länge sedan.

LMAO!:heart:

Nu skapar FZ fiender, många fiender


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

haha dags att skapa ännu en alt...
det blir nog en war-locke


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Synd att sista dagen på kontot gick ut idag då. Tror inte jag skulle vilja hoppa in i det igen ändå så.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av John:

Innan frågorna börjar hagla:

Alliance luktar strumpa, varför inte horde?
Calle brukar säga att en horde är som en lanare som inte duschat sedan DreamHack gick av stapeln i Borlänge. Alla som varit i Borlänge vet att därifrån flydde gemene man för länge sedan.

LMAO!:heart:

Nu skapar FZ fiender, många fiender

Men o så många vänner!

Medlem

PvP och Horde som gäller! Kul ändå att ni skapar ett guild

Medlem
Citat:

och vi krigar med Alliance

Det där tolkade jag direkt som att ni har krig MOT alliance. Kanske bara är jag

Medlem

Själv spelar jag bara Dungeons and dragons Online, för oss som inte tål grinding


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Skrivet av Twitch:
Citat:

och vi krigar med Alliance

Det där tolkade jag direkt som att ni har krig MOT alliance. Kanske bara är jag

med är med och mot är mot, inte så svårt att förstå eller hur


signatur
Inaktiv

Men fan... nu blev man ju sugen på att börja spela igen. >_<

Största andledningen till att man slutade var ju alla fjortisar överallt.

Inaktiv

Låter som en kul grej, dock så skulle det ha varit Horde, alliance (och alliansen) suger ju...

Men bra initiativ ändå

Inaktiv

Otroligt. Vaknade upp med ett välbekant wow-sug som jag inte haft på länge. Men efter några minuters övervägande insåg jag att det bara var att glömma då jag inte spelat sen ett par veckor efter tbc kom pga diverse arbets och fritidsrelaterade orsaker.
Men så möts man av detta. Vilken perfekt idé! Bra initiativ fz.

Och att ni spelar alliance är inte annat än perfekt då samtliga mina high-end chars är just alliance.
Kollar in detta så fort jag kommer hem och flyttar eventuellt sedan över mina karaktärer.

Inaktiv

Spelar horde nu pågrund av fina undead racials

Inaktiv

Det vore jättekul om några ville joina så att jag kan få instansa och questa med en aktiv guild igen. Jag har haft otur med guilder som inget händer i. Så snälla för min skull


signatur

Tryck det på en T-shirt.
www.teazeart.se

Medlem

Ohfan...

Nästan så man funderar om man ska flytta över min "alt" warlock till eran server för att vara med och slacka

Vet inte, men har ni nå aktivitets krav? =D


signatur

Bara gör det.

Medlem

Vad är levelrange i guilden nu?
Slutade också spela för några månader sedan, men har ju faktiskt både en 60 prälle och en 62 (63?) huntard på KT - man kanske skulle skaka liv i kropparna igen...

Edit: Hur hårda är ni på FZ och att vara svensk? Jag vet en del i förskingringen som jag skulle kunna peka åt ert håll (om de inte har hittat något nytt förståss) som är både trevliga och duktiga. Bland annat en dansk som både förstår och pratar en del svenska, samt en hoper med norrmän som är riktigt sköna typer i den undre medelåldern...

Medlem

Kanse skulle prova det. Va länge sen jag körde PvE

Medlem

Sorry, spelar endast Horde.


signatur

Meep!

Medlem

Vill någon betala min transfer? xD, orkar helt enkelt inte göra en ny igen hehe. Fast å andra sidan vill ja ha en draenei så man kanske skapar en ny xD.

Sen har ni valt en tokig invite tid, för majoriteten är i karazhan den tiden, det är ju lixom reset idag.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av Novum:

Det vore jättekul om några ville joina så att jag kan få instansa och questa med en aktiv guild igen. Jag har haft otur med guilder som inget händer i. Så snälla för min skull

Har du varit i raid instancer?

Att instanca i vanliga 5-manna är ju superenkelt, många är duktiga idag heh.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Ni borde köra på pvp så att de som ogillar alliance kan starta en lattjolajbans grupp vilken med stoj och glam i lurarna kan hugga ner er.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

enda som faktiskt skulle kunna få mig o lira som ally att få lira med några knasar från FZ

Medlem
Skrivet av Twitch:
Citat:

och vi krigar med Alliance

Det där tolkade jag direkt som att ni har krig MOT alliance. Kanske bara är jag

Precis. Trodde jag med tills jag läste kommentarerna.

Tyvärr... jag har alldeles för många alts för att satsa på en till. :/ Men bra idé dock. Om ni skulle få för er att skapa en Alliance Guild på Sylvanas kan ni säga till.

Antikvitet

Aktivitetskravet kommer vara att logga in en gång var tredje månad, detta för att inte få en helt död guild.

Vad gäller språket så kommer vi prata svenska - var man bor eller är född spelar mindre roll, så länge man förstår och pratar svenska.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Acc~ Management funkar ej för mig just nu verkar det som, vad är det paid character transfer kostar? Har en 64 Dranei Shaman jag skulle kunna flytta över om det inte kostar alltför mycket. Annars blir det nog en Mage/Rogue/Huntard för att dom är enkla/snabba att lvla

Medlem

gutt att ni valde alliance istället för freakshow lolhorde som bestå av idioter och kåtafjortisar som tänder på djur o döda ting.

har en söt gnome warrior alt på kultiras, fast vet ifan om ja orka aktivera wow igen. btw för många idioter på kultiras, nybörjare och ungdomar runt 12-13år

lycka till

edit
edit:::


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Jaaaahapp! Tillbaka i wowberoendet igen då!

Medlem

PvE och Alliance?!

..THIS IS MADNESS!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

123
Skriv svar