Sega Rally Revo förhandstittat

Robot
Medlem
Sega Rally Revo förhandstittat

ser ruggigt lovande ut, betydligt snyggare än colin mcrae dirt enligt mitt tycke..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Citat:

The cars scrubbed their wheels over hard-baked dirt, leaving it scuffed but still pretty flat. Then they hit soft mud and displaced it, leaving true 3D furrows in the track's surface. After doing this a few times, the furrows started to fill with water which reflected the blue sky and white clouds like rippling glass. Driving across any of these furrows caused them to displace appropriately - and stay like that until you hit them again. This is real next-gen stuff, make no mistake.

Nu snackar vi!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:
Citat:

The cars scrubbed their wheels over hard-baked dirt, leaving it scuffed but still pretty flat. Then they hit soft mud and displaced it, leaving true 3D furrows in the track's surface. After doing this a few times, the furrows started to fill with water which reflected the blue sky and white clouds like rippling glass. Driving across any of these furrows caused them to displace appropriately - and stay like that until you hit them again. This is real next-gen stuff, make no mistake.

Nu snackar vi!

Indeed. Hoppas att körförmågan försämras efter några varv då marken blivit helt förstörd. Ser mer fram emot detta än vad jag gör med Colin McRae Dirt, främst för att de är Sega Rally, världens bästa rallyspel genom tiderna.

Medlem

Bilderna var inte särskillt givande dock. :/

Medlem

Sega Rally arkadversionen var de första lir jag klådde min pappa i


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

"Looks like a render, doesn't it? Well, it really does look this good. Check the mud" Den ser plastig ut -.- Får mig att tänka på perfect dark till 360 o.o men det är ju sega rally så blir nog bra.

Inaktiv

Trist det där med "väggarna" bara :/ Men ser fint ut!

KoP
Medlem
Skrivet av mill:

Trist det där med "väggarna" bara :/ Men ser fint ut!

Inga väggar = Inget Sega Rally.. så är det bara.

Inaktiv
Skrivet av KoP:
Skrivet av mill:

Trist det där med "väggarna" bara :/ Men ser fint ut!

Inga väggar = Inget Sega Rally.. så är det bara.

Mmm jag är inte frälst sedan tidigare, men hoppas de kan frälsa mig ändå för det låter inte bra med väggarna

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av b0ne:
Citat:

The cars scrubbed their wheels over hard-baked dirt, leaving it scuffed but still pretty flat. Then they hit soft mud and displaced it, leaving true 3D furrows in the track's surface. After doing this a few times, the furrows started to fill with water which reflected the blue sky and white clouds like rippling glass. Driving across any of these furrows caused them to displace appropriately - and stay like that until you hit them again. This is real next-gen stuff, make no mistake.

Nu snackar vi!

Indeed. Hoppas att körförmågan försämras efter några varv då marken blivit helt förstörd. Ser mer fram emot detta än vad jag gör med Colin McRae Dirt, främst för att de är Sega Rally, världens bästa rallyspel genom tiderna.

:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar