Silent Hunter 4 uppgraderat, patch 1.2 ute

Robot
Medlem
Silent Hunter 4 uppgraderat, patch 1.2 ute

mumma! Älskar min sammlarutgåva. Ett minst sagt adrenalin höjande spel.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Ja vis st är det! Ett här ligt u båts spel!!!

Medlem
Skrivet av Ozmonatov:

Ja vis st är det! Ett här ligt u båts spel!!!

sarkasm?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Ahh finally, älskar detta spel men buggarna gör det outhärdligt att lira... skall testa ikväll!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv
Citat:

"Fixed a bug where the name on the captain's watch appears to be "Stevens". Nah, just kidding :)"

lol wut?

Medlem

Neal stevens, killen som styr över www.subsim.com ^^

schysst snubbe skickade mig en wolfpack league kaffemugg för några år sedan


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Hmm ..dom mystiska spontana dödsfallen utav vakten och skadorna på radar och tornet verkar ha försvunnit.

Dock så verkar min båt ha blivit "unbreakable", hade den sanslösa oturen att en nerskjuten brinnande Betty gjorde en kamikaze rakt på min ubåt. Ingen skada?! ..otroligt vakten skulle ha varit briolers men både manskap och båt tog infernot som vatten på en gås.

Fick några close encounters med en DD och hans sjunk bomber och mera flyg attacker.. but not a scratch?!

Någon annan som upplevt detta? O.O


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Hmm tar tillbaka ovanstående, fortfarande lika buggigt! En av dom sämsta releaser UBI släppt igenom deras kvalitets kontroll.. det är ju f-n som att lira en Beta!!
:baby: :evil: :crazy: :beatup:


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar