Michael Bay aktuell för Prince of Persia-film

Robot
Michael Bay aktuell för Prince of Persia-film
Medlem
Michael Bay aktuell för Prince of Persia-film

michael bay kan ju leverera, hoppas att bruckheimer är med också. då är det svårt att det floppar totalt (pearl harbor var väl sisådär utom när det kom till effekterna).

Medlem

Han håller ju på med Transfomers också, som jag ser jävligt (alltså väldigt väldigt) mycket fram emot


signatur
Medlem

Nu kan man säga vad man vill om hans filmer, men en sak är väl säker om något, namnet garanterar kvalité iaf.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Gabor:

Han håller ju på med Transfomers också, som jag ser jävligt (alltså väldigt väldigt) mycket fram emot

Haha, samma här fan, kommer bli en underbar flashback för mina barndomsminnen
Blir så besviken om jag inte får höra Transformers jingeln nånstans i filmen..

Men visst Michael Bay kan väl göra schyssta actionfilmer med schyssta effekter, men det är väl ungefär det han kan göra?
Och bara den inte blir så jävla hollywood, vill inte se nån förutsägbar klichée action..
Fast han brukar väl vara ganska så bra på att undvika det?

Medlem

på tal om transformers ! ..såg iförgår den nya tv-spoten som läckte där man får se optimus prime pratar ..det var såå grymt nostalgiskt och coolt så det nästan sprutade tårar ur ögonen ..sen var effekterna så jävla bra ..alltså ILM har överträffat sig själva 10ggr om med denna jävla film


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

NEEEEEEEEEEEJJJJ!!!! Ska man behöva vänta ända till sommaren '09?!?!?!?!
:evil::evil::evil:

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Nu kan man säga vad man vill om hans filmer, men en sak är väl säker om något, namnet garanterar kvalité iaf.

:heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Fjornsvavne:

Nu kan man säga vad man vill om hans filmer, men en sak är väl säker om något, namnet garanterar kvalité iaf.

:heart:

Verkligen?

För mig representerar Bay det absolut värsta med Hollywood. Själlösa actionfilmer som förlitar sig på explosioner och lättsamt påklistrad sentimentalitet.

The Rock är det enda kompetenta han gjort, det får jag ge honom. Armageddon däremot kittlade min kräkreflex, och låt oss inte tala om Pearl Harbour... värre smörja får man leta efter, med sin närmast jingoistiska ton och plattityder.

Medlem
Skrivet av Erenthal:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Fjornsvavne:

Nu kan man säga vad man vill om hans filmer, men en sak är väl säker om något, namnet garanterar kvalité iaf.

:heart:

Verkligen?

För mig representerar Bay det absolut värsta med Hollywood. Själlösa actionfilmer som förlitar sig på explosioner och lättsamt påklistrad sentimentalitet.

The Rock är det enda kompetenta han gjort, det får jag ge honom. Armageddon däremot kittlade min kräkreflex, och låt oss inte tala om Pearl Harbour... värre smörja får man leta efter, med sin närmast jingoistiska ton och plattityder.

Jag tror de syftade på filmens titel, och inte Michael Bay


signatur
Medlem

Michael Bay? Då blir det en sån där rulle som man kan tanka hem olagligt och sitta och kolla på med kompisarna medan man snackar om annat och stoppar i sig en massa onyttigt. Bryr mig personligen inte om vad han gör med Prince of Persia, kommer inte bli annat än dåligt på film hur han än vrider och vänder på det, men Transformers är en annan femma. Det har ju ett visst nostalgivärde hos många av oss.

Visst har Prince of Persia det också, men originalet kommer ju inte ha något med filmen eller nutida spelen att göra.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Michael Bay? Då blir det en sån där rulle som man kan tanka hem olagligt och sitta och kolla på med kompisarna medan man snackar om annat och stoppar i sig en massa onyttigt. Bryr mig personligen inte om vad han gör med Prince of Persia, kommer inte bli annat än dåligt på film hur han än vrider och vänder på det, men Transformers är en annan femma. Det har ju ett visst nostalgivärde hos många av oss.

Visst har Prince of Persia det också, men originalet kommer ju inte ha något med filmen eller nutida spelen att göra.

det finns ingen ursäkt till att tanka ned en film och snylta...case closed


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Klart det inte finns det. Jag har uppenbarligen ingen moral, eller skam, i kroppen.

1
Skriv svar