Resident Evil 4 förglott till Wii

Robot
Medlem
Resident Evil 4 förglott till Wii

ska skaffa detta!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Kommer även bli billigare, tippar på runt 300kr för Wii versionen. Värt för dom som aldrig spelat det! Riktigt bra spel, trots frustration i vissa moment (GC versionen).

PaZ
Medlem

om den kostar 300 är det givet!

Medlem
Skrivet av radiuz:

Kommer även bli billigare, tippar på runt 300kr för Wii versionen. Värt för dom som aldrig spelat det! Riktigt bra spel, trots frustration i vissa moment (GC versionen).

vad är det för nåt du tycker är frustration i gc versionen ?


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

^-- Tyckte det asen man var tvungen att skjuta på speciella ställen på kroppen var mer än misär i trånga utrymmen.

Inaktiv

precis köpt detta spel till PC, efter högar av kritik mot den dåliga PC portningar var jag tvungen att se om det verkligen var så dåligt som alla påstod (aldrig provat det förut på någon av de övriga plattformarna) och måste säga att jag är mäkta positivt överasskad, underbart roligt.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Ett riktigt, riktigt bra spel till GC!
Däremot tycker jag det är lite snuskigt av Nintendo att fortsätta mjölka folk på pengar genom att som vanligt släppa gamla spel på nytt. Nintendo är inga helgon som är "på spelarnas sida", de är lika "onda" som Microsoft eller Sony påstås vara.


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

Har också spelat igenom det till PC och tyckte det var ett riktigt bra spel... och då spelade jag det med tangentbordet. Tycker nog kritiken är lite väl överdriven. Fyra av fem ger jag spelet utan att tveka.

Kan väl iofs också tillägga att jag inte spelat spelet på andra format så jag kan inte jämföra med något.

1
Skriv svar