Playstation 3 får större hårddisk

Robot
Playstation 3 får större hårddisk
Medlem
Playstation 3 får större hårddisk

Trevligt för oss som väntar till hösten

Inaktiv

Man kan ju lika gärna köpa en större efteråt.

Medlem

Ja, det lär ju vara billigare att bara köpa en med 60gb från början, och sedan köpa en större efteråt... Aja, jag lär inte behöva mer än 60gb iaf. xD

Men det får vänta till hösten.

Inaktiv

Knappt nån skillnad, men det är väl bara positivt antar jag :=)

Medlem

Härmar dom MS nu eller?

Inaktiv

Så de kan höja priset med 500 kr HAHAHAHHAHA =/.....

Inaktiv

radiuz: Nej
Meshii:Som MS


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

HAHA! Nu minsann när MS har en 120gb stor HDD så ska Sony försöka slå det. Skulle inte förvåna mig om Sony kommer med en 200gb stor HDD bara för att jävlas


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Är väl snart svårt att hitta så små hårddiskar som 20 och 60GB nytillverkade? Så det kanske bara handlar om att kunna leverera stora volymer...

Flakmonkey
Skrivet av WaltX:

HAHA! Nu minsann när MS har en 120gb stor HDD så ska Sony försöka slå det. Skulle inte förvåna mig om Sony kommer med en 200gb stor HDD bara för att jävlas

Det går ju redan att köpa 200gb hdd till Playstation 3

Medlem
Skrivet av WaltX:

HAHA! Nu minsann när MS har en 120gb stor HDD så ska Sony försöka slå det. Skulle inte förvåna mig om Sony kommer med en 200gb stor HDD bara för att jävlas

Till skillnad från 360n så kan du stoppa in vilken 2.5" SATA-disk som helst. Att Sony ökar lagringskapasiteten är bara bra då PS3an även är en mediastation.

Medlem

fan va överdrivet, isf släpp en 100gig eller större.. 20 hit eller dit gör väl ingen skillnad.

Inaktiv

NisseHult har nog rätt. Att det handlar om att öka volymen. Eftersom det är svårare att få tag på 60hb hårddisk, än 80gb.

Tror inte heller att Sony kommer göra en stor grej av det, utan de låter butikerna sälja ut den med 60gb. Som sedan ersätts med 80gb. Då lär nog butikerna också sänka priset på den med 60gb.

Sony vet nog också om att folk inte kommer köpa sig en PS3 med 200gb, om en med 60gb redan finns. Eftersom det är så lätt att byta hårddisk.

1
Skriv svar