Ny Tomb Raider: Anniversary-trailer

Robot
Ozo
Medlem
Ny Tomb Raider: Anniversary-trailer

Ser bra ut, dock gillar jag inte läskiga spel
man sitter bara o spänner sig hela tiden

Medlem
Skrivet av Ozo:

Ser bra ut, dock gillar jag inte läskiga spel
man sitter bara o spänner sig hela tiden

Tycker du detta tillhör kategorin "Läskiga spel"?
Aja, vi alla har väll vår egna definition på det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Maj... men det står ju juni i slutet på trailern?

Satt och kollade igenom lite bilder för 5 minuter sedan och då hittade jag en bild från senaste tomb raider och blev mycket sugen. Dock måste jag plugga och det är fint väder ute. Wää


signatur

osv.

Medlem

Den här spelserien tappade sin glöd för ett bra tag sen.

Medlem

Tycker faktiskt Tomb Raider Legend var rusktigt kul. Inte för actionscenerna och det, utan för klättringen och alla pussel. Dom borde göra ett spel som bara går ut på att utforska och klättra. Det vore najs.

Medlem
Skrivet av Ozo:

Ser bra ut, dock gillar jag inte läskiga spel
man sitter bara o spänner sig hela tiden

Vad gör detta läskigt hahah:D


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Jag tyckte ettan va bäst utav alla för att man får möta T-Rexen, vilket va jätte coolt när man va mindre

Medlem

Ett spel för mig tack.....

Inaktiv

tyckte 1:an och 2:an var dom klart bästa i hela serien, gillade inte när dom drog in för mycket andra personer i det hela, var ju mer skrämmande med tigrar/apor/krokodiler osv som gjorde lite skumma ljud så man var tvungen att kolla sig över axeln hela tiden.

Dom första spelen var läskiga, man vågade ju inte lira dom på sena natten.

Inaktiv

Håller med om att 1:an och 2:an var det bästa spelen men jag måste säga att det senaste var riktigt bra också men dock lite kort
Tror detta kommer bli riktigt kul då man får uppleva ettan på nytt ... fattar inte varför de inte släpper det på 360´n och PS3an...

...vore bra mycket roligare att lira det i soffan framför 360´n istället för på datorn

Medlem

Tycker att den senaste är bäst, men jag har viseligen bara spelat 6an o 7an=D PC FTW!!!

Medlem

Ja detta spel på Xbox360/PS3 hade varit MUMMA det med tanke på hur snyggt TR:Legend var på Xbox360.

Jag håller dock med Kenchu att klättra/pussel var roligast i spelet helt klart....

Medlem

är inte Tomb Raider: Anniversary en remake på 1:an?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv
Skrivet av FZ:

För de som inte redan känner till spelet kan vi berätta att det är en remake av det allra första äventyret med Lara Croft från 1996.

Skrivet av nudelsdesign:

är inte Tomb Raider: Anniversary en remake på 1:an?

Goddag yxskaft?

Medlem

Tycker det verkar häftigt:up:
Liknar Tomb Raider Legend som jag har;)
Skulle vilja ha det!!:)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar