Enemy Territory: Quake Wars

JB
Medlem
Skrivet av Zarkow:

Rambos spelar mindre roll i ET:QW än..BF2 iom den fokuserade striden (aka objekt-orienterade spelstilen). Så om någon leker Rambo och dödar folk själv så hjälper det fortfarande laget...

Japp, "rambo medics" hjälper definitivt laget.

Inaktiv
Skrivet av Fanta:
Skrivet av Zarkow:

Rambos spelar mindre roll i ET:QW än..BF2 iom den fokuserade striden (aka objekt-orienterade spelstilen). Så om någon leker Rambo och dödar folk själv så hjälper det fortfarande laget...

Japp, "rambo medics" hjälper definitivt laget.

Nja, att i BF2 springa fram för att återuppliva nån klant som gav sej på en tank med kniv ger fienden mera frags... eller var du ironisk nu?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

kommer nog blir skoj kvackwarz!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Leta frags finns det folk som gör på alla spel, även sådana personer behövs ju i detta spelet ändå, det är inte precis så att stroggs/humans bara låter dig passera genom deras bas

Hoppas också det finns vo-ip och squads som i BF2, härlig funktion som ger massor med teamwork. Man vänder ju hela spelet med en squad som samarbetar

Givetvis problemet är ju om det är extremt.

Men ska inte raka ner på detta lir då blir alla fans galna

Blir säkert super kul , postivt tänkade


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

det här låter ju hästlängder bättre än Bf

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av HaZe303:

release??? Simon, frågade du nånting om release datum?? Om inte, varför???

De kör samma quote some id "When its done"

ja eller som 3D realms, eftersom det är deras quote


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
JB
Medlem
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av Fanta:
Skrivet av Zarkow:

Rambos spelar mindre roll i ET:QW än..BF2 iom den fokuserade striden (aka objekt-orienterade spelstilen). Så om någon leker Rambo och dödar folk själv så hjälper det fortfarande laget...

Japp, "rambo medics" hjälper definitivt laget.

Nja, att i BF2 springa fram för att återuppliva nån klant som gav sej på en tank med kniv ger fienden mera frags... eller var du ironisk nu?

Nej jag menade Wolf ET.

Du har inte spelat det?

Medlem
Skrivet av Fanta:
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av Fanta:
Skrivet av Zarkow:

Rambos spelar mindre roll i ET:QW än..BF2 iom den fokuserade striden (aka objekt-orienterade spelstilen). Så om någon leker Rambo och dödar folk själv så hjälper det fortfarande laget...

Japp, "rambo medics" hjälper definitivt laget.

Nja, att i BF2 springa fram för att återuppliva nån klant som gav sej på en tank med kniv ger fienden mera frags... eller var du ironisk nu?

Nej jag menade Wolf ET.

Du har inte spelat det?

finns ju dock "rambo" medics i ET som förstör spelet åxå. Spawncamping exempelvis


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Tsk TF med nya modeller utan alla klasserna och fortfarande problem att balansera, inte imponerad.

Inget nytt under solen.

Medlem
Skrivet av Richie77:
Skrivet av ArtMan:

Har inget emot bakgrundstoryn samt artikeln i sig. Tycker dock det är alldelles för lite info och personliga intryck efter att ha provspelat ett spel.

Instämmer till fullo.

Precis, det här hade varit en helst ok artikel om det var så att Nosnos hade satt sig ner och bara summerat upp en artikel om quake wars, men nu när han faktiskt spelat det känns det som att fokus ligger på fel saker.

Medlem

Snart ska Dice och EA horkostymerna lära sig hur man gör

Medlem
Skrivet av PsyX:

Snart ska Dice och EA horkostymerna lära sig hur man gör

Är du en torsk isf? Som köpt spel av hororna menar jag?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Fanta:
Skrivet av Zarkow:

Rambos spelar mindre roll i ET:QW än..BF2 iom den fokuserade striden (aka objekt-orienterade spelstilen). Så om någon leker Rambo och dödar folk själv så hjälper det fortfarande laget...

Japp, "rambo medics" hjälper definitivt laget.

Haha, japp. Speciellt i ET när man plöjt igenom hela laget och plötsligt kommer en liten benig snabb sate som hoppar mellan liken


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Izuel:

Tsk TF med nya modeller utan alla klasserna och fortfarande problem att balansera, inte imponerad.

Inget nytt under solen.

Ignorance is bliss.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

JB
Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

finns ju dock "rambo" medics i ET som förstör spelet åxå. Spawncamping exempelvis

Tycker du verkligen att det förstör spelet?

Att få koll på när andra laget spawnar, och utnyttja det, är ju vad hela spelet handlar om.

Imo är spelet designat ( Fueldump/goldrush/oasis/etc) för att spawnkilla och spawncampa, så man hinner göra obj sen när andra laget är halvt död.

Dock så tycker jag att spawnkilla med panzer och artillery är tråkigt, för alla, då det inte krävs nån direkt skill, eller samarbete med panzer och arty.

Jag tycker dock, att om server har regler mot exessive spawncamping eller liknande, så skall man låt bli. Men på servrar som inte har några regler emot det, så tycker jag det är mer än ok.

Ett gäng, medics som samarbetar ihop och skjuter flera spelare i motståndarlaget, det är skill imo. Och otroligt kul.

Medics röjer vägen för engineers, så dom kan planta på obj.

Medics is the shit. Tror många tycker medics är det som är kul med W:ET. Att man kan reviva och samarbeta lättare.

Dock, det är mina åsikter då. Fast jag skrattar lite åt dom som gnäller på medics. Aldrig hört en bra spelare med bra aim gnälla att det är för mycket rambo medics. Är mest ej särskilt skillade imo som gnäller på sånt.

Har du tittat på ET:TV? Eller spelat W:ET clan matcher?

Det är rätt stort med ET:TV nu för tiden.

http://www.gamestv.org/

ET:TV + shoutcaster radio = ET gamer nördens fotbolls-vm-kväll

Här en en cool video som bland annat innehåller lite radio shoutcaster från lite matcher.

http://www.own3d.at/index.php?section=download_detail&file_id... (bläddra ner för se streamad version för att slippa tanka ner)

Förresten, fler och fler gamers börjar spela W:ET.
http://www.onlinegamingzeitgeist.com/?page_id=3
http://archive.gamespy.com/stats/

Medlem
Skrivet av Zarkow:
Skrivet av CastorFiber:

Men spelet ser ju bra ut. Även om jag redan sett allt tidigare i BF2.

Antar du skämtade. Good one.

Antar att du tror att jag inte har någon humor?:P


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

För att följa upp fanta angående spawncamping så sant om servern tillåter det så är det bara att knipa o göra sitt bästa därav som man spelar på servrar som förbjuder det.

Måste nästan lira detta spel för att veta hur det kommer bli nu är mest hypoteser känns det som.

Och jag vet bättre än att hypa upp ett spel för mycke.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av HaZe303:

release??? Simon, frågade du nånting om release datum?? Om inte, varför???

De kör samma quote some id "When its done"

ja eller som 3D realms, eftersom det är deras quote

D'oh. :evil:


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Hm, det ser lovande ut!

Medlem

Muhahah!.. hej..
jag sag en bild.. dar det ar 3st spelare.. men 1 ger i fran sig Fotsteg (leriga sadana) jag skulle bara saga at jag tyckte det var coolt.. men fotsteg men dom borde ju ha en dorrmatta tycker jag hade dom kommit in i mitt hus hade jag skutit dom dar pixlarna!! ahh sorry inge aao, dumma dumma tangentbord!

123
Skriv svar