Gears of War fortsatt populärt online

Robot
Medlem
Gears of War fortsatt populärt online

Trevligt! Bra gjort Epic games. Ska ta en dag och spela genom GoW hos någon kompis, börjar bli sugen och se vad som gör spelet så bra. Har bara spelat första banan på jobbet veckan innan det släpptes.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kom igen GH2! Kom igen!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Kom igen GH2! Kom igen!

"soon my pet, soon I will feed you the world!"

- Stewie i Family Guy


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Trevligt! Bra gjort Epic games. Ska ta en dag och spela genom GoW hos någon kompis, börjar bli sugen och se vad som gör spelet så bra. Har bara spelat första banan på jobbet veckan innan det släpptes.

Epic Games har väll inte gjort God of War? :evil:

Inaktiv

GoW = Gears of War.

Inaktiv

God of War kom ut innan Gears of War. alltså GoW = God of War. Enkelt.

Medlem

GoW = Gears of War

har inte sett någon skriva Gow när dom menar god of war. Fast jag är förvånad att crackdown är med, visste inte att var populärt online.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Qraft:
Skrivet av redmac:

Trevligt! Bra gjort Epic games. Ska ta en dag och spela genom GoW hos någon kompis, börjar bli sugen och se vad som gör spelet så bra. Har bara spelat första banan på jobbet veckan innan det släpptes.

Epic Games har väll inte gjort God of War? :evil:

Skrivet av Qraft:

God of War kom ut innan Gears of War. alltså GoW = God of War. Enkelt.

Sluta dumma er, spela roll om God of War var först med initialerna GoW. Ni vet mycket väl att redmac syftade på Gears of War. Herre gud säger jag bara.

Medlem

Är detta en lista på hur pass populära diverse 360-spel är online?
Hur kan då GH2 vara med på listan undrar jag, GH2 har väl inget online-spel?

Medlem

Jo det var det väl, fast det är mer en mätning av poäng än något annat, vad jag förstått.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Trevligt! Bra gjort Epic games. Ska ta en dag och spela genom GoW hos någon kompis, börjar bli sugen och se vad som gör spelet så bra. Har bara spelat första banan på jobbet veckan innan det släpptes.

Vissa har fördelar. Spela på jobbet. Tsss

Medlem
Skrivet av Therradon:
Skrivet av redmac:

Trevligt! Bra gjort Epic games. Ska ta en dag och spela genom GoW hos någon kompis, börjar bli sugen och se vad som gör spelet så bra. Har bara spelat första banan på jobbet veckan innan det släpptes.

Vissa har fördelar. Spela på jobbet. Tsss

jo men detta var på lunchen, annars är det arbete.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

får jag oxå spela R6:Vegas nån gång?!
copy paste från xbox360 versionen lite snabbare please, hur svårt kan det vara!

Medlem

Kul att se att Gears of War är fortsatt populärt, det märks när man spelar... Helvete vad roligt Annex är!

Medlem
Skrivet av F3D:

får jag oxå spela R6:Vegas nån gång?!
copy paste från xbox360 versionen lite snabbare please, hur svårt kan det vara!

Va?

Medlem
Skrivet av Qraft:

God of War kom ut innan Gears of War. alltså GoW = God of War. Enkelt.

Vem FAN är så dum som du då? Tänk på sammanhanget förkortningen används i. Man lackar på besserwissrar som dig.

HL2 kan lika väl ha betytt "Hal lever typ 2" innan Half-life 2.


signatur

En styck signatur.

Inaktiv
Skrivet av orkaupptaget:
Skrivet av Qraft:

God of War kom ut innan Gears of War. alltså GoW = God of War. Enkelt.

Vem FAN är så dum som du då? Tänk på sammanhanget förkortningen används i. Man lackar på besserwissrar som dig.

HL2 kan lika väl ha betytt "Hal lever typ 2" innan Half-life 2.

Du behöver inte bli så arg bara för jag skriver något du inte håller med om. jag diskuterar gärna det här vidare med dig, men då får du ta det lite mer lugnt. fortsätt gärna skriva i denna tråd eller skicka mig ett PM. :heart:

Inaktiv
Skrivet av derpious:

Va?

2 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas

Medlem
Skrivet av F3D:

2 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas

Va?

Inaktiv
Skrivet av PriMo:

Va?

lär ni er inte läsa i skolan?
läs nyheten, om du vill ha hjälp med det får du fråga mor din, dvs om nu inte analfabetism går i familjen.

Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av PriMo:

Va?

lär ni er inte läsa i skolan?
läs nyheten, om du vill ha hjälp med det får du fråga mor din, dvs om nu inte analfabetism går i familjen.

huhu, roligt. ;P

1
Skriv svar