Servrar + Spelande = Crap.

Medlem
Servrar + Spelande = Crap.

Warhammer Online: Age of Reckoning CE daskade ner på posten här förr förra veckan, en otroligt fin låda med mycket godis för ett Warhammer-fan som mig själv. Jag tog mig hem så fort som benen orkade ta mig (Cyklade till posten) i motvind, dock nedförsbacke. Öppnade lådan varsamt och höll på att smälla av när jag såg innehållet. Aja, nog om detta.

Måste säga att jag är extremt överaskad av hur kul spelet är. Och hur pass snyggt det är! Jag har alla inställningar på lägsta, tro det eller ej, det laggar, men det ser fortfarande snyggt ut! helt otroligt Mythic, bra jobbat! Har tyvärr inte hunnit med att spela speciellt mycket på grund utav en enda liten irriterande skit sak. Min server. Den så otroligt efterlängtade servern.
Jag har suttit i en hel månad och funderat över problem lösningar och olika alternativ. Och nu kan jag tillägga att jag har (NEJ! inte har längre!!) /hade Linux.
Allt som skolan lärde mig har jag försökt med, till och med fått hjälp av andra som är mer kunniga än en själv. Men nejdå, krångel på krångel.
Hur som helst, detta är nu ur vägen och Windows fick faktiskt lov att ta över, (Jag vet, kasta ägg och tomat på mig) hur sorgligt det än är. Men den funkar i alla fall.

Så, i princip all min tid har gått åt till att fixa med Linux servern, och spelandet hade jag nästan glömt av. But I'm back on track, my friends! *sjunger lite lättsamt på Eye of The Tiger*

Hur som helst så avancerar jag mycket på TF2. Dem jag möter kanske inte tycker det, men jag själv är nöjd med mina senaste prestationer.
Om ni vill lägga till mig på Steam och spela lite, lägg bara till Althox.
Går som vanligt under namnet General Snuttetass.

Happy Gaming, Och på återseende.

#blogg


signatur

Spaceships Are Magic

Medlem
Servrar + Spelande = Crap.

vad tycekr du om warhammer online då? Är det fortfarande fett?

1
Skriv svar