Få FZ-information till sökresultaten hos Google

Robot
Få FZ-information till sökresultaten hos Google
Antikvitet
Få FZ-information till sökresultaten hos Google

Yay! Bestest thing since sliced bread!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Tror inte jag får det att funka.

Det står att det är subscribed, jag har ett gmail konto inloggat och jag har rensat cookies/cache men när jag googlar på gears of war eller world of warcraft så kommer inget relaterat till fz upp.

Antikvitet

Google är lite kinkiga och vill inte bjucka på partiella resultat. Det innebär att "gears of war" funkar men inte "gears war".


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Nu känner jag mig gammal och efter i utvecklingen. Har aldrig hört talas om denna funktion hos google..jaja, kul FZ, keep up the good work.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det här är ju ganska smidigt.
Lägger man till en egen sökmotor på sin personliga sida kan man ju ha en "Spelsökmotor" med alla sina favoritsidor inlagda i.

FZ, Gamefaqs, Gamerankings osv...

Fan, google håller ju på att skapa WWW 2.0 på egen hand nästan.

Medlem

Kul att ni kommer med nya tjänster så ofta. Vi FZanvändare börjar nästan bli lite bortskämda. Keep it up though!

Medlem

Rauurrrrr indeed. Ni skämmer bort oss. Snart får väl varje FZ besökare en egen FZ'a dator på posten (ooo... vore ganska snyggt med en burk som har en stor FZ logga på sidan).

Antikvitet

Det... Kommer... Mera... Snart.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Nu så, värst vad kinkigt det var men hoppas det håller i sig nu.

Härligt fz! Här sits det inte som ett gäng konservatörer.

Inaktiv
Skrivet av John:

Det... Kommer... Mera... Snart.

Fin funktion... Och mera!? Det låter hemskt trevligt!

Inaktiv
Medlem

Kul med valmöjligheter, fast jag håller mig nog till site-funktionen på google istället. Däremot har jag en FZ-feed till min personliga googlesida. Rätt ok men det vore bra med lite fler filterfunktioner där.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Jot
Medlem

Det kommer mera? Jag höftar på att alla spelreleaser hamnar i en google calendar-ström


signatur

ejot på irc.. fråga mig inte om e:et :)

Inaktiv
Skrivet av Jot:

Det kommer mera? Jag höftar på att alla spelreleaser hamnar i en google calendar-ström

Jag gissar på att FZ köpt upp Google. Och Microsoft.

Inaktiv
Skrivet av Arto:

Det här är ju ganska smidigt.
Lägger man till en egen sökmotor på sin personliga sida kan man ju ha en "Spelsökmotor" med alla sina favoritsidor inlagda i.

FZ, Gamefaqs, Gamerankings osv...

Fan, google håller ju på att skapa WWW 2.0 på egen hand nästan.

Kom igen mer buzzwords :crazy: WEB v.2.1.3

Medlem
Skrivet av z0idberg:
Skrivet av Jot:

Det kommer mera? Jag höftar på att alla spelreleaser hamnar i en google calendar-ström

Jag gissar på att FZ köpt upp Google. Och Microsoft.

Samt EA, Nintendo och Sony...:P

Medlem
Skrivet av kabex:

Samt EA, Nintendo och Sony...

Undrar om folk kommer att säga att EA beter sig som svin efter att FZ köpte upp dem?


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Inaktiv

nu är det enda som saknas en lite mer dynamisk hemsida som inte keffar ur totalt om man ändrar storlek på texten..

1
Skriv svar