Jag hade en dröm #2

Inaktiv
Jag hade en dröm #2

Drömde i förrgår en högst otrevlig dröm. Den började bra, jag och grabbgänget var på semester i Grekland. Spriten flödade.
Av okänd anledning skulle hotellet som vi bodde på ha någon tävling i simhopp. Självklart från tio meter med svikt, vad annars?

Bestämmer mig för att vara med, kliver upp och får världens höjdskräck. Lägger mig ner på svikten och bölar som en liten unge tills Laila Bagge, som agerar domare, pratar ner mig.

Väl nere på marken för jag se ett omslag av Slitz ligga på marken, på omslaget visar Elin Grindemyr (googla för helvete, typ snyggast ever) fittan.
Jag blir glad igen och klättrar upp, tillbaka till svikten.
Tar en jävla sats och hoppas såklart för långt, ser bassängkanten under mig och vet att jag snart vaknar eftersom jag kommer att dö i drömmen.

Jag tänker för mig själv (i drömmen): Aja, skönt att dö, då slipper jag iallafall smärtan av att slå i vattnet med ryggen först.

Jag dör, vaknar.
Jag tänker för mig själv (på riktigt): Aja, jag fick iallafall se Elin Grindemyrs fitta.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Jag hade en dröm #2

Haha!
Jag älskar drömmar. Funderar på att börja föra drömdagbok. För att komma ihåg alla liksom.

Inaktiv

Ja, det där med drömmar är ju lite lustigt. Vissa kan vara hur mysiga som helst medans andra bara är obehagliga. Tror faktist aldrig jag drömt en dröm där jag dör, tur är väl det. Och eh... det där med omslaget var ju lite komiskt. De flesta drömmar jag kommer ihåg har iaf varit riktigt trevliga eller bara allmänt skumma/flummiga. ^^


signatur

Graveworm gör det själv!

Inaktiv

Graveworm: Fast jag dog ju såklart inte, man vaknar ju alltid precis innan. Kanske skulle skrivit det så från början.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

Ja, jag vet att man vaknar innan, låt mig rätta mig själv; Drömmar där man är på VÄG att dö då. Det har aldrig hänt mig.


signatur

Graveworm gör det själv!

Inaktiv

ha ha ha... drömmar är roliga (oftast..)

jag kommer ihåg mina drömmar när jag vaknar, drömmer fruktansvärt detaljerat.. har berättat en de för vänner som himlar med ögonen och säger, well dont remember mine....

jag hade en grym dröm förra veckan.. äventyr.. romantik.. lite jackass på slutet.. well,
2 av mina arbetskamrater var med, varav den ena har jag grymt mycket gemensamt med trots 13 års ålderskillnad, lets say that our laughs make the day goes past bye bye at work...

dan efter kommer han till jobbet, berättar att han drömt om oss tre.. ha ha ha om sin, rolig, och pinsam... lets say ther was some things there i wouldnt do awake.. LOL..

till saken hör att vi tre planerat en gemensam tripp till Amsterdam, en av mina favoritstäder..

keep goin kullberg..

(läst här en del genom åren, äntligen reggat...)

1
Skriv svar