Realtime Worlds strukturerar om

Robot
Medlem
Realtime Worlds strukturerar om

Så kan det gå :/
De skulle ha fortsatt med Crackdown och utvecklat uppföljaren istället, det folk gillade var ju humor och specialkrafter, inte dålig fordonsfysik och tjuvjakt (som deras MMO satsade på). Får hoppas att något gått kommer ur detta, studios som uppstår efter en KK brukar ju som regel vara ännu bättre än föregångaren :

Medlem

jävligt sorgligt att det blev såhär men jag tycker detta va bra självklart redan i betan. Och de sköt sig lite i foten när de hade lovat att det inte skulle va den vanliga mmo-modellen med månadskostnader, det blev det fast med semi-dolda micro-transactions också. synd, spelet hade bra jävla potential.

Erhm.. kan råkad ut för en bugg xD

1 click - massor jävla posts.

Medlem

jävligt sorgligt att det blev såhär men jag tycker detta va bra självklart redan i betan. Och de sköt sig lite i foten när de hade lovat att det inte skulle va den vanliga mmo-modellen med månadskostnader, det blev det fast med semi-dolda micro-transactions också. synd, spelet hade bra jävla potential.

Medlem

jävligt sorgligt att det blev såhär men jag tycker detta va bra självklart redan i betan. Och de sköt sig lite i foten när de hade lovat att det inte skulle va den vanliga mmo-modellen med månadskostnader, det blev det fast med semi-dolda micro-transactions också. synd, spelet hade bra jävla potential.

Medlem

jävligt sorgligt att det blev såhär men jag tycker detta va bra självklart redan i betan. Och de sköt sig lite i foten när de hade lovat att det inte skulle va den vanliga mmo-modellen med månadskostnader, det blev det fast med semi-dolda micro-transactions också. synd, spelet hade bra jävla potential.

Inaktiv

Oj den var lite posts...

Medlem

Tycker de kan lägga ner helt. Jag gillar inte spelutvecklare som lovar en himla massa saker och sedan inte ens håller vad de lovar, eller också blir det delvis eller bara halvdant utfört. Sen har de en beta och lyssnar inte ett skit på vad betatestarna säger, och skyller på andra saker och borstar av sig kritiken istället för att lyssna, göra om och göra rätt.


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Dom släppte säkert spelet för tidigt också just pga dålig ekonomi? Det har vi fått se för ofta tyvärr, but that is the name of the game?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Så går det när man lovar mer än vad man kan hålla.


signatur

Metal is best served heavy.

1
Skriv svar