Ge mig DJ Hero 2

Skägg.
10 Chambers
Ge mig DJ Hero 2

#DJ Hero gick inte så värst bra försäljningsmässigt, trots att det i grund och botten är ett underhållande spel. Det uppenbara problemet är såklart att det finns klart färre wannabe-dj:s än luftgitarrsutövare. Jag tror många också avfärdade det redan från början, precis som de avfärdade #Guitar Hero innan det blev en miljardindustri - att plinka på plastinstrument är ju fjantigt, sa många. Det andra felet är att spela det som sin gitarrkusin, söka tillfredsställelse i att klara en låt. Det bli svårt när du inte kan misslyckas.

Istället gäller det att riva upp svårighetsgraden och njuta av att du bemästrar både mixning och sampling utan missljud. Ge mig DJ Hero 2.

[eos_image="139836;w440"]Så osexigt på bild[/eos_image]

#blogg


signatur
Ge mig DJ Hero 2

Inget ont om spel som folket gillar, men jag tycker att det är bättre att plocka upp en riktig gitarr och spela istället, det samma gäller DJ-wanna-be', fast, då får man ju inte använda konsolen som pappsen och mammsen lade ut så mycket pengar på att införskaffa, och visserligen blir man inte lika cool i skolan då som på dinosauriernas tid.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Bättre på vilket sätt? Varför är det bättre att lära sig att plinka "Smoke on the Water" än att sätta Through Fire and Flames på expert?

Jag skulle gärna kunna båda, och lär aldrig lära mig nån, men är nyfiken kring ditt resonemang.


signatur
1
Skriv svar