Left 4 Dead 1 och 2 får DLC

Robot
Medlem
Left 4 Dead 1 och 2 får DLC

Kanon! Ser mycket fram emot detta, hade kanske hellre sett helt nytt material men det kan va intressant att se hur de väver ihop berättelsen Gratis DLC är fantastiskt kul också!!

Medlem

"Allting är gratis för dig med Windows-utgåvan, vilket även gäller den kommande Mac-versionen, men om du istället innehar något av spelen till Xbox 360 ja då kommer det kosta dig din själ. Minst."

Bra sammanfattning. Tumme upp!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Härligt med No Mercy, en av de bästa kampanjerna i spelserien!


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Inaktiv

Måste bara säga att man kunnat spela No mercy i tvåan i säkert ett halvår iaf, dock inte officiellt ordnat av Valve.

Medlem
Skrivet av semjonov:

Måste bara säga att man kunnat spela No mercy i tvåan i säkert ett halvår iaf, dock inte officiellt ordnat av Valve.

Precis, har spelat alla kampanjerna från första spelet i tvåan flera gånger.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

The Sacrifice kommer kunna spelas i både L4D1 och L4D2.

Medlem

l4d är dött för mig, jag förlåter eller glömmer aldrig!!!!

Medlem
Skrivet av agaetisfrelsarinn:

l4d är dött för mig, jag förlåter eller glömmer aldrig!!!!

+1


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av agaetisfrelsarinn:

l4d är dött för mig, jag förlåter eller glömmer aldrig!!!!

Kanske dax att växa upp?

Inaktiv
Skrivet av agaetisfrelsarinn:

l4d är dött för mig, jag förlåter eller glömmer aldrig!!!!

Vadårå?


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

varför folk är arga? För att de kontinuerligt skjutit spelare i foten med dessa spel. Och att kalla en "port" av två maps ett DLC är en extrem lögn, det enda som saknas är att ta betalt för tilläggen ala MW2 style

Medlem

varför folk är arga? För att de kontinuerligt skjutit spelare i foten med dessa spel. Och att kalla en "port" av två maps ett DLC är en extrem lögn, det enda som saknas är att ta betalt för tilläggen ala MW2 style

Medlem

varför folk är arga? För att de kontinuerligt skjutit spelare i foten med dessa spel. Och att kalla en "port" av två maps ett DLC är en extrem lögn, det enda som saknas är att ta betalt för tilläggen ala MW2 style

Medlem

varför folk är arga? För att de kontinuerligt skjutit spelare i foten med dessa spel. Och att kalla en "port" av två maps ett DLC är en extrem lögn, det enda som saknas är att ta betalt för tilläggen ala MW2 style

Medlem

varför folk är arga? För att de kontinuerligt skjutit spelare i foten med dessa spel. Och att kalla en "port" av två maps ett DLC är en extrem lögn, det enda som saknas är att ta betalt för tilläggen ala MW2 style

Medlem

varför folk är arga? För att de kontinuerligt skjutit spelare i foten med dessa spel. Och att kalla en "port" av två maps ett DLC är en extrem lögn, det enda som saknas är att ta betalt för tilläggen ala MW2 style

Medlem

varför folk är arga? För att de kontinuerligt skjutit spelare i foten med dessa spel. Och att kalla en "port" av två maps ett DLC är en extrem lögn, det enda som saknas är att ta betalt för tilläggen ala MW2 style

Medlem
Skrivet av adamius:

varför folk är arga? För att de kontinuerligt skjutit spelare i foten med dessa spel. Och att kalla en "port" av två maps ett DLC är en extrem lögn, det enda som saknas är att ta betalt för tilläggen ala MW2 style

DLC = Downloadable Content. Kan vara i princip vad som helst så länge det laddas ner.

Det sista du skrev förstår jag mig inte på då Valve inte tar betalt för sina DLC:n, så varför gnälla? Som att klaga över mjölk som aldrig spillts.

Medlem

Ta betalt för några extra vapen är ren stöld det också

Medlem
Skrivet av Woffen:

Ta betalt för några extra vapen är ren stöld det också

Fast då köper man väl det inte?

Var har folk fått för sig att man måste äga allt just Valve släpper?

Det här visar ju bara hur bortskämda vi har blivit genom allt gratis extramaterial. Vissa verkar ju nästan kräva att nytt material ska vara gratis annars är det "skandal" och utvecklarna är "giriga". Känner man inte att det är värt pengarna kan man bara låta bli att köpa det, vare sig det är ett DLC eller i detta fall - ett spel.

Blir spelen ospelbara för att en nya karta eller två inte finns med? (retorisk fråga)

Medlem
Skrivet av agaetisfrelsarinn:

l4d är dött för mig, jag förlåter eller glömmer aldrig!!!!

Synd för dig. Du missar ju 2 skitroliga co-op-spel. Bara du själv som förlorar på att ha den där attityden.

Medlem

Det jag anser vara mysko är att de i flera år dumpat större uppdateringar för till exempel Team fortress 2. Men istället för att fortsätta arbeta med left 4 dead släpper de så kallade "stora uppdateringar" med en ny map? Eller ännu bättre en uppdatering där de egentligen bara avgränsat fyra delar av fyra maps och kallar det 16 NYA banor. Jag klagar inte för att de inte tar betalt jag klagar för att deras version av uppdatering är löjeväckande.

en sak till, jag förklarade bara för de ovan som ansåg det konstigt att "l4d" var dött för dem (haha...) och jag kan förstå det, men en viktigare fråga FFS WTF vart är min Episode3!?!?!!!!

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:
Skrivet av Woffen:

Ta betalt för några extra vapen är ren stöld det också

Fast då köper man väl det inte?

Var har folk fått för sig att man måste äga allt just Valve släpper?

Det här visar ju bara hur bortskämda vi har blivit genom allt gratis extramaterial. Vissa verkar ju nästan kräva att nytt material ska vara gratis annars är det "skandal" och utvecklarna är "giriga". Känner man inte att det är värt pengarna kan man bara låta bli att köpa det, vare sig det är ett DLC eller i detta fall - ett spel.

Blir spelen ospelbara för att en nya karta eller två inte finns med? (retorisk fråga)

Jag betalar gärna en liten avgift om det tillför spelet något (mer tid.. bättre gameplay e t c). Senast köpte jag lite nya enheter till Napoleon TW och även en ny story till ME2. Helt ok. Vanilla spelet finns fortfarande där oförändrat om jag inte tycker det är värt det.

Däremot.. om de lovat att det skall släppas gratis DLC/Addons e t c så skall de fan i mig hålla det. Det kan vara udden som gör att du väljer spel a eller spel b. Det var det som de gjorde i L4D och det är det som gör de "lurade" så förbannade.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar