Angående den nya layouten...

Medlem
Angående den nya layouten...

Ville bara nämna att jag är grymt imponerad av FZ's nya design.

Den är enkel och överskådlig när man bara vill se de senaste nyheterna - att det mest väsentliga ryms högst upp på skärmen är ett stort plus. Samtidigt är huvudsidan oerhört matig - man kan surfa runt i timmar.

Att kombinera dessa två egenskaper har gjorts på ett mästerligt sätt. Att det dessutom ser riktigt bra och modernt ut gör bara saken ännu bättre!

Fantastiskt jobb, kommer att stanna här ett bra tag framöver!

Medlem

Håller fullständigt med

Antikvitet

Kul med även positiv feedback och kul att ni trivs, tack!

Vi jobbar vidare för att göra sajten rappare i vändningarna och få bort lagget som stundvis drabbar olika delar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Lagget är ett smärre problem, ja, men det är ju uppenbart att ni jobbar på det, så det finns ingen anledning att klaga

Jag har märkt att den nya designen fått en del konstruktiv kritik, men mest fullständigt obefogad kritik . Folk klagar till höger och vänster - men det är bara vanans makt som talar.

Personer kommer alltid att klaga när drastiska ändringar sker, även om ändringarna i sig faktiskt är till det bättre.

För att visa vad jag menar, låt mig kommentera på ett antal klagomål jag sett här:

Citat:

känns väldigt anteckningsblockaktigt

Japp - och så länge det viktigaste (nyheter och recensioner) framhävs på ett bra sätt, är “anteckningsblockaktigt” ett plus, inte ett minus. Som jag nämnde i mitt först inlägg, gör detta sidan matig - med andra ord, det finns otroligt mycket att läsa, otroligt mycket att klicka runt på. Det får helt enkelt sidan att se oerhört innehållsrik ut.

Citat:

Sök/login grejen som följer en överallt (den längst ner) känns även det helt meningslös.

Går att stänga av direkt om du inte gillar den.

Citat:

Detta är fan löjligt. Mår näst intill fysiskt illa att titta på detta skämt till sida. / ...ni har sålt er som horor.

Tänker inte ens kommentera på det här, av uppenbara skäl. Och att klaga på att Adblock etc inte fungerar är fullständigt vansinnigt. Har personligen aldrig använd Adblock eller liknande över huvud taget, och jag störs inte alls av reklamen här.

Sammanfattningsvis - FZ's nya design är awesome. Och vill du ge kritik av något slag, se till att det finns någon grund i den. Kritik som inte är konstruktiv gynnar ingen.

Medlem

Tycker att överskådligheten har minskat med nya FZ, nyheterna har hamnat längre ner på ett sätt och svårare att se alla nyheterna.

Medlem

Varför känns det som att jag sitter med ett 28.8 modem när jag är på FZ? Förutom det så e säkert sidan jättefin men man tycker ju att det ska gå snabbt o surfa nuförtiden.

Medlem

Det kan ofta bli sådana problem vid stora överföringar, har inget att göra med hemsidan i sig, snarare servern.

Medlem

Gillar sidan som bara den!
Dock de enda jag inte gillar är att nyheter på startsidan är liksom indelade i olika grupper, vill ha alla efter varandra som förut iställe för breaks med annat emallan åt.

Skägg.
10 Chambers

Vi kommer att utvärdera all feedback och utföra ändringar där vi tycker att det behövs.


signatur
Medlem

Jag tycker startsidan utnyttjas väldigt dåligt. I stort sett täcker huvudet, reklamen och bilden med ett urval av nyheter hela sidan. Bara 2 eller 3 av de senaste nyheterna syns, beroende på layout. Det måste bli mer kompakt! Ta t.ex. en titt på googles nya bildsök och jämför med den gamla, betydligt mer platseffektivt.

Tycker sidan blir bättre för varje dag, bra jobbat!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vill instämma i den positiva kören Tycker det ser bättre ut nu. Sen det här med reklamen fattar jag inte hur folk kan gnälla på. Tycker den är smidigare plaserad nu än förut.

Bra gjort!

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar