Tre filmer från Wii-versionen av Resident Evil 4

Robot
Tre filmer från Wii-versionen av Resident Evil 4
Medlem
Tre filmer från Wii-versionen av Resident Evil 4

Kan nog bli en höjdare det där


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Kunde inte ha sagt bättre själv, tror ja.
Såg den där japanska reklamen på gt igår o.. fan alltså, horribelt dålig reklam ;P


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Jee
Medlem

Haha den japanska reklamen var riktigt lam. Men annars ser det grymt ut.


signatur

Eller inte?

Medlem

Konstigt han träffade magen men fick en headshot


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vafan, använde man kontrollen till något annat än att skaka och rotera en gång?

Snacka om revolutionerande gameplay

Medlem

Så man vickar Wiimoten åt höger och vänster för att göra... Allt? Skaka av sig fiender, knivhugga, sprinta. Vilket revolutionerande kontrollschema.

Jag tror att RE4:s kameraplacering kan vara det som hjälper Wii-moten att bli riktigt bra. Synd att det ska vara RE4 bara och inte ett helt nytt spel.

Att använda Wii-moten till andra saker må vara lite gimmickigt, men kan bli hyfsat ändå. Jag tror inte att just det blir mycket bättre än knapptryck.

Btw, Leons Suplex-move är kanske det häftigaste i ett spel, NÅGONSIN.

Inaktiv

Känns som det här är en genre som har stor potential på Wii. Aldrig mer sikta med ett stick helvete

Inaktiv

själv så ser man fram emot det mesta som kommer ut till wii, eftersom man inte bryr sig om recensioner utan testar själv vad som kan va bra eller skit.

som red steel gillar jag skarpt,
och ska jag va ärlig så vet jag inte varför folk hackar på det spelet,

jättelätt att sikta ju, man kan zooma genom att föra fram kontrollen, och få stabilt sikte genom att hålla inne knapp A.

har kört med svärdet också och märker inga fel i spelet. många verkar hata det, men inte jag

köpte heatseeker igår gjord av codemasters,

finfin grafik och grymma luft strider, och hur skönt som helst att styra med kontrollerna.

1
Skriv svar