Lost Planet: Extreme Condition till PC i juni

Robot
Medlem
Lost Planet: Extreme Condition till PC i juni

Trevligt för alla med pc - hoppas bara inte det blir ett nytt RE4.

Medlem

^-- Tror du inte ska hoppas för mycket hehe Men helt ok spel, lite kort men men ;P

Medlem

Kommer dom släppa Dead Rising till PC? Lite offtopic, men det är ett spel från Capcom iaf.

KoP
Medlem
Skrivet av KnäckeHäxan:

Kommer dom släppa Dead Rising till PC? Lite offtopic, men det är ett spel från Capcom iaf.

Står att både Dead rising och Lost planet troligvis i fortsättningen ska vara 360 exlusivt. Och med tanke på att dessa news nedanför inte är allt för gamla och att Lost planet nu är utannonserat till pc.. så vem vet?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=18593

Medlem

Ja tusan, tyckte det verkade konstigt. Men jag håller med om att jag hellre hade sett Dead Rising
En ny RE4 borde man inte kunna få ens om man klantar sig.. Vore typ om du satte meny, springa, sikta o skjuta på tex Enter, o så dubbeltappa Ctrl för att stänga av förstås.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^-- Tror du inte ska hoppas för mycket hehe Men helt ok spel, lite kort men men ;P

Njä, får hoppas att det inte blir så. Iom att D10 är med i bilden så...

Skrivet av Fjornsvavne:

Ja tusan, tyckte det verkade konstigt. Men jag håller med om att jag hellre hade sett Dead Rising
En ny RE4 borde man inte kunna få ens om man klantar sig.. Vore typ om du satte meny, springa, sikta o skjuta på tex Enter, o så dubbeltappa Ctrl för att stänga av förstås.

Det jag menade var att RE4 till pc saknade i stort sett allt man kan förvänta sig av en så lång utvecklingsprocess som spelet hade. Inga skuggor eller shaders. Pinsamt Capcom.

Inaktiv

Trevligt! Även fast jag tror att spelet gör sig bättre på Xbox 360.


signatur

War never changes.

Medlem

Att de kommer bli lika bra som till 360 tvivlar jag på, men de är ju kul att även PC-användare får tillgång till detta underbara lir

Medlem

Grafiken lär ju bli bättre med dx10 stöd och 2500x upplösning så bara där är ju pcn redan bättre.

Medlem

man får hoppas på det bästa, inga höga förväntningar...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

kanske blir bra till pc:n


signatur

I'm the broken one who fixed it.

1
Skriv svar