Vinn grafikkort och biobiljetter med FZ!

Robot
Vinn grafikkort och biobiljetter med FZ!
Inaktiv
Vinn grafikkort och biobiljetter med FZ!

2 dagar att skapa en kampsportsbild av sig själv? Lite ont om tid må jag säga. Behöver dock det där grafikkortet...

Medlem
Skrivet av Bazil:

2 dagar att skapa en kampsportsbild av sig själv? Lite ont om tid må jag säga. Behöver dock det där grafikkortet...

Inte så snålt om man är vaken när tävlingarna börjar, oftast hinner dom påminna både 2 och 3 gånger innan tävlingen är slut. Till dom som redan har skickat in bidrag/svars förtret

Inaktiv

Jag har alldrig i mitt liv sagt att det var snålt, då jag var väl medveten när jag skrev min första post att det här var en påminnelse. Jag skulle inte vara dum nog att göra det misstaget.

Inaktiv

Får man delta i båda tävlings"momenten"?

QRT
Medlem

Trevligt med tävlingar.. men denna var allt för omständig för min smak

Medlem

Vilket av GTS-korten är det, 320 eller 640 Mb?

Medlem
Skrivet av Bazil:

Jag har alldrig i mitt liv sagt att det var snålt, då jag var väl medveten när jag skrev min första post att det här var en påminnelse. Jag skulle inte vara dum nog att göra det misstaget.

Det lät så på posten för mig, men jag beklagar misstaget. Fel av mig.

Medlem

Bara GTS? Hade det varit ett GTX så hade det varit frestande, mitt nuvarande 8800GTX börjar känna sig lite ensam.

Kul dock med tävlingar, fortsätt så:up:


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Arbetar på mitt verk just nu, är inte nördig nog att klä ut mig till ninja och skämma ut mig för att få ett grafikkort, men jag börjar tycka min bild ser bra ut.

Psssst...

Skrivet av Steffe@Swec:

Det lät så på posten för mig, men jag beklagar misstaget. Fel av mig.

Jag var dum nog att tro att tävlingen startade idag och insåg inte att det var en påminnelse när jag såg nyheten. Så jag hann i sista sekunden editera min post där jag gnällde om att det var snålt om tid... Men säg det inte till någon.

Skribent

Kom igen nu gott folk, på med gi och hakama!

Medlem

Skulle vara kul med ett till 8800 gts men tävlingen är för dryg för mig.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Antikvitet

Man får delta i båda tävlingsmomenten, ja.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Antikvitet

Och vadå "för dryg" förresten? Ta en kamera, ställ dig i en fjantig ställning och fota dig själv? Hur lätt som helst ju!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av John:

Och vadå "för dryg" förresten? Ta en kamera, ställ dig i en fjantig ställning och fota dig själv? Hur lätt som helst ju!

Och få sedan den bilden utlagd på internet. Vi vet alla vad som händer sen.

Medlem
Skrivet av Bazil:
Skrivet av John:

Och vadå "för dryg" förresten? Ta en kamera, ställ dig i en fjantig ställning och fota dig själv? Hur lätt som helst ju!

Och få sedan den bilden utlagd på internet. Vi vet alla vad som händer sen.

Tss, inte så farligt. Offra dig lite


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Tss, inte så farligt. Offra dig lite

Jag kommer offra mig... Lite! Men jag tänker defenitivt inte vika och snurra en t-shirt runt mitt huvud för att se ut som en ninja och posera, jag har någonting mer sofistikerat i åtanke.

Medlem

Nöjer mig med att bara ställa upp i den andra tävligen... har dåliga erfarenheter av liknande bilder ^^


signatur

Submission is for the weak

synd att jag redan har skaffat ett X1950 pro


signatur
Medlem

Nja visst kul att fota sig själv som en ninja men jag avstår nog även om graffet hade varit schysst fan tänk om man vinner då blir man sen postad på hela internet det skulle jag aldrig klara av.

Inaktiv

Hehe, med alla kommentarer här, får mig att undra om jag är den enda som deltar.

Medlem

haha nej ensam är du inte iallfall, skickade in ett bidrag igår

1
Skriv svar