BlizzCon 2007 presenterat

Robot
Medlem
BlizzCon 2007 presenterat

gogo d3 och sc2

Inaktiv

"age 4 and older" ??

Jag vet att det är många unga som spelar wow men detta tar priset :D.

De måste mena 14.

Medlem
Skrivet av Vextor:

"age 4 and older" ??

Jag vet att det är många unga som spelar wow men detta tar priset :D.

De måste mena 14.

Med tanke på att de flesta av Blizzards spel har PEGI-märkning 12+ (ESRB T = 13+) så är det nog inte så otroligt om de menar just 4 år och uppåt. Behöver ju inte vara så att alla som går på mässan spelar något av spelen, kan vara så att de följer med en förälder eller liknande.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Då hoppas jag verkligen att man får bekräftat att Diablo 3 och Starcraft 2 kommer till vintern! Iallafall ett av dom måste komma. World of Warcraft har alldeles för länge suttit på Blizzards tron! Bort med skiten och låt en av dom två legendariska spelen träda fram i ljuset och ta över tronen! Alla vill ha ett Starcraft 2! Gör mig inte besviken Blizzard!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skrivet av RemusSwe:

kommer till vintern!

Inte en chans, när SC2 eller D3 verkligen blir officiellt så dröjer det ytterligare tre år innan något spel släpps.

Medlem

Ja, känns lite snabbt ihopslängt annars. Låt det komma 2010 eller något.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av RemusSwe:

kommer till vintern!

Inte en chans, när SC2 eller D3 verkligen blir officiellt så dröjer det ytterligare tre år innan något spel släpps.

Där tror jag att du har fel, du har rätt i att Blizzards tidigare spel har alltid tagit lång tid att utveckla och blivit ständigt försenade. Men kom igen nästa år är det 10 år sen Starcraft släpptes så de har haft god tid på sig att utveckla t.ex. Starcraft 2. Sedan är många Blizzardfans som inte gillar WoW väldigt trötta på att Blizz inte släppt någon annan titel på ett tag, jag tror dom känner att de behöver släppa nya titlar inom en snar framtid. Hur sunt är det att bara ha en titel, WoW, att lita på? Det räcker med att det kommer en ny titel som slår ner dom från tronen. Så jag tror absolut att Starcraft 2 kommer att släppas under 2008, 10-års jubileum och allt.

1
Skriv svar