Empire Earth III filmat

Robot
Medlem
Empire Earth III filmat

Såg skumt ut på sina ställen, men över lag bra.

Btw, FZ buggar sig och videon hamnar för långt upp och överlappar skärmdumpen i Opera.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hmmm...för mycket hitech skit


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

alldeles för dålig musik! hade säkerligen fått bättre intryck om de hade valt annan musik, uuuusch jag kommer få mardrömmar!

Inaktiv
Inaktiv

varför släpper man lågupplöst skit när man ska göra reklam för sitt spel?? och den fär fighten med botsen vs pilbågarna, vad händer varför står alla och rycker, varför dör ingen?

Medlem

Hmmm... Inför första spelet hade jag stora förhoppningar. Nåt jag inte känner för 3:an.

Medlem

Detta var nog den sämsta trailer jag sett från ett spel, någonsin. Såg förbaskat tråkigt ut och var enormt långdragen. Blir inte spelet roligare än vad filmen var så kan de lika gärna lägga ner och gå hem direkt.

/ LordDaimos

Medlem

Hm... trailern är inte särskilt bra. Spelet kan dock bli något. Jag älskade 1:an men spelade inte 2:an. Kanske kan 3:an återuppliva mitt intresse?

Medlem

De kommer helt klart dominera marknaden för världens jävla sämsta trailer någonsin!

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Detta var nog den sämsta trailer jag sett från ett spel, någonsin. Såg förbaskat tråkigt ut och var enormt långdragen. Blir inte spelet roligare än vad filmen var så kan de lika gärna lägga ner och gå hem direkt.

/ LordDaimos

Instämmer.

Spelade aldrig ettan, men EE2 tyckte jag var schysst.
Efter att ha sett denna trailern så blev jag inte sugen på att skaffa EE3.

Medlem

Hahahahahahaha bästa trailer musiken nånsin!

Tyckte 1an var bra, 2an spelbar, 3an ser ut som ett desperat försök att locka till sig spelare från Supreme Commander och C&C3 m.m

Instämmer trailern sög stenhårt så man skratta samt bilderna ser ut som dom satsat ganska mycke på att spara tid med fusk jobb med normal maps och dylikt.

Inaktiv

Det där var sorgligt dåligt! Ettan var helt ok.

Medlem
Ozo
Medlem

länge sen, om jag någonsin ens sett något så värdelöst..
Hästarnas animationer går snabbare än de rör sig, kamelernas animationer går långsammare än de rör sig... känns som att de har lagt ner mkt tid på landskapen, och en kvart på karaktärer och animationer... nej, sällan att jag kommer kolla in detta lir igen

Medlem

Fan va synd! Jag gillade faktiskt empire earth 2 som fan men efter den här videon så känns det som att jag inte vill se mer av detta iheller. Men kommer det ett demo så ska jag ta och testa det ändå

Medlem

måste vara ett försenat april-skämt! helt otroligt dåligt


signatur
Medlem

lol


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Inaktiv

Men skit också, varför göra helt olika spel från ettan? Hoppades dom skulle gå tillbaka till ettans style efter floppen med tvåan, men när man har sett den här skiten så verkar det väldigt avlägset från ettan.


signatur

http://folding.stanford.edu/ - Låt datorn göra något vettigt när du inte använder den själv.

Medlem

Haha, det här är fan den sämsta skiten jag har sett på mycket, mycket länge.

Förlåt, men det ser ut som ännu ett ryskt alphastadie-spel...

1
Skriv svar