Dumma Hayabusa!

Inaktiv
Dumma Hayabusa!

50? 60? Nja, inte riktigt. 70 kanske? ja, jag skulle tippa på något sådant. Ungefär så många procent av alla DoA4-lirare online spelar med den söta ninjapojken Ryu Hayabusa. Jag har spelat en del matcher vid det här laget och de tar fan aldrig stopp. Vart man än går in och spelar så är det alltid en handfull spelare som snabbt placerar markören över honom för att få en lättare seger.

Det är egentligen inget fel på honom. Och det är just där vi kommer in på dagens problem. Han är för bra! Han har ingen svaghet. Han är osårbar, han har en latexdräkt. Yay<3. Nu ska vi inte överdriva. Det är knappast omöjligt att vinna över honom. Men han är fortfarande allt för bra. Han är snabb (långt ifrån den snabbast dock). Han har en blaffig launcher på varje höjd (ej låg, det går inte...) Hans kvartscirkel framåt och slag launcher launchar fan i mej högre än eiffeltornet. Han är skapligt svår att straffa. Han har det bästa kastet i spelet (Izuna Otoshi!). Alla som lirat Ninja gaiden till Xbox vet vad det är för läskigt kast (usch!) Han kan teleportera sig och han har de bästa kontringarna och han har en jävligt smarrig dräkt.

Ok, vi snackar inte riktigt ?broken? som tex. Steve Fox från Tekke eller Ayane i DOA Ultimate. Men vi snackar jävligt bra och det behövs en patch för att tona ner honom en hel del. Och detta är tyvärr ett vanligt fenomen i fightingspel. Det är alltid någon jävel som de ska göra så jävla bra. Jag fattar inte varför. Vill de inte att det ska bli jämna matcher?

endå, ett grymt bra spel som jag spelat alldeles för mycket:)

men det skulle vart ett bättre spel om han misslyckades med sina strapatser i Ninja Gaiden istället!

#blogg


signatur

Du är söt

Inaktiv
Dumma Hayabusa!

Han är ju verkligen lite jobbig. Själv har jag inte spelat online mot andra riktiga människor men det är kanske lika bra för min egen skull!:lol:


signatur

"Life is short!"..."Laugh and grow fat!", Fatman, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty

Inaktiv

exakt!:( en mänsklig hayabusa är inge kul att möta:(


signatur

Du är söt

1
Skriv svar