Filmat & fotat: World in Conflict

Robot
Inaktiv
Filmat & fotat: World in Conflict

fan jag ser fram i mot det här spelet!

Medlem

Ohh vilken operation flashpoint känsla jag fick, bara mycket snyggare, och strategi.

Hoppas folket på Massive ringer snart så man får komma ner och testa det.

Medlem

Ser oerhört intressant ut. Har egentligen inte haft någon koll på det här spelet tidigare men får nog ta och kika på det lite extra hädanefter.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Snyggt som fan när man zoomar in - men man har tyvärr nästan aldrig tid med det - det är ett snabbt spel som kräver att man har god koll på vad som händer omkring sig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Orgasm -varning på hög nivå... E detta ett spel att "hypa" upp ordentligt tro, och samtidigt få valuta för det sen? Ljuden verkar gigantiskt äckligt bra gjorda. Jag skulle nog kunna tänka mig att bara sitta o glo på det som en film, medans andra spelar. Och det inte ofta jag tänker så...

Medlem

fordonen är fantastiska. helt crazy snyggt.

Medlem

fan "i lounge for battle!" hehe den här gör nog fint tillskott till samlingen

Medlem

Har gillat alla massive spel och detta är ju helt min smak.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Fyfan vilken kass trailer! hade stora förhoppningar om det spelet men nu fick man se:

1. Fordon som inte kan hålla avståndet till varandra! Vd fan? 8 fordon och de kör i varandra och kör tätt som fan utan formationer?

2. 5st Apaches hovrar bredvid varandra och gör inte ett skit medan en av de blir beskjuten? Attackhelikopter som hovrar nästan ovanför fienden är katastrof! Ska de ha såna detaljer så får de fan se till att göra fordon lite realistiska isf. En Apache hade kunnat ta ut alla fiendefordon som fanns i filmen samt gubbarna om det var på riktigt!

Känns nu tyvär som ännu ett skräpspel där man prioriterar grafiken framför allt annat...så jäkla synd...

Medlem

Rätta mig om jag har fel men spelet går ut på att USSR invaderar USA *ler*

Men vad gör en Tysk Leopard 2 stridsvagn i de nya bilderna?

Inaktiv
Skrivet av ArtMan:

Fyfan vilken kass trailer! hade stora förhoppningar om det spelet men nu fick man se:

1. Fordon som inte kan hålla avståndet till varandra! Vd fan? 8 fordon och de kör i varandra och kör tätt som fan utan formationer?

2. 5st Apaches hovrar bredvid varandra och gör inte ett skit medan en av de blir beskjuten? Attackhelikopter som hovrar nästan ovanför fienden är katastrof! Ska de ha såna detaljer så får de fan se till att göra fordon lite realistiska isf. En Apache hade kunnat ta ut alla fiendefordon som fanns i filmen samt gubbarna om det var på riktigt!

Känns nu tyvär som ännu ett skräpspel där man prioriterar grafiken framför allt annat...så jäkla synd...

Men gå och lägg dig, det är pre-alpha...


signatur

Författare och poeter, Popplepress.com är här

Medlem

äntligen kommer lumpen löna sig...."ryssen kommer...."

ser helskönt ut!


signatur

Guns don´t kill people, Lag kills people.

Medlem

Inge fel på grafiken iaf, nu är det bara att vänta och se vad det har att erbjuda i form av gameplay

Medlem
Skrivet av Maladict:
Skrivet av ArtMan:

Fyfan vilken kass trailer! hade stora förhoppningar om det spelet men nu fick man se:

1. Fordon som inte kan hålla avståndet till varandra! Vd fan? 8 fordon och de kör i varandra och kör tätt som fan utan formationer?

2. 5st Apaches hovrar bredvid varandra och gör inte ett skit medan en av de blir beskjuten? Attackhelikopter som hovrar nästan ovanför fienden är katastrof! Ska de ha såna detaljer så får de fan se till att göra fordon lite realistiska isf. En Apache hade kunnat ta ut alla fiendefordon som fanns i filmen samt gubbarna om det var på riktigt!

Känns nu tyvär som ännu ett skräpspel där man prioriterar grafiken framför allt annat...så jäkla synd...

Men gå och lägg dig, det är pre-alpha...

Har redan sovit tack...var strå det att det är pre-alpha? I pre-alpha stadiet skulle det näligen inte se ut så där utan bra mycket värre...

Medlem
Skrivet av ArtMan:
Skrivet av Maladict:
Skrivet av ArtMan:

Fyfan vilken kass trailer! hade stora förhoppningar om det spelet men nu fick man se:

1. Fordon som inte kan hålla avståndet till varandra! Vd fan? 8 fordon och de kör i varandra och kör tätt som fan utan formationer?

2. 5st Apaches hovrar bredvid varandra och gör inte ett skit medan en av de blir beskjuten? Attackhelikopter som hovrar nästan ovanför fienden är katastrof! Ska de ha såna detaljer så får de fan se till att göra fordon lite realistiska isf. En Apache hade kunnat ta ut alla fiendefordon som fanns i filmen samt gubbarna om det var på riktigt!

Känns nu tyvär som ännu ett skräpspel där man prioriterar grafiken framför allt annat...så jäkla synd...

Men gå och lägg dig, det är pre-alpha...

Har redan sovit tack...var strå det att det är pre-alpha? I pre-alpha stadiet skulle det näligen inte se ut så där utan bra mycket värre...

Du är medveten om att det är ett datorspel antar jag?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar