Sam & Max 6 döpt och daterat

Inaktiv
Sam & Max 6 döpt och daterat

Är det bara jag som missat alla de här?

Inaktiv

Trevligt trevligt, har bara hunnit spela igenom de första två delarna. Får nog snabba på lite.

Medlem

Underbart! Kommer bli härligt att spela hela spelet/säsongen!, att ha hållit sig undan från episoderna kommer sannerligen ha varit värt det!

Inaktiv
Skrivet av Ozmonatov:

Underbart! Kommer bli härligt att spela hela spelet/säsongen!, att ha hållit sig undan från episoderna kommer sannerligen ha varit värt det!

precis så gör jag oxå..vill köra igenom allt på en gång.

Medlem

Klarade 5an idag jag.. Riktigt rolig Ser fram emot avslutningen.

Medlem

Alla ihop gör Sam and Max 2 till typ en av de längsta äventyrs spelen någonsin.

Medlem
Skrivet av Bazil:

Är det bara jag som missat alla de här?

Näe, inte testat dom heller men hört att dom ska vara bra.

Medlem

Jag har faktiskt aldrig fått tummen ur röven, och testat dem... Så jag intalar mig att det beror på att jag vill ha hela säsongen på en gång.


signatur
Medlem

Alla som gillar äventyrsspel med en gnutta humor måste spela detta. Har 5'an liggandes just nu däremot för att jag har på tok för mycket att göra i skolan (projektarbete!).

Hoppas de fixar en fin box sen när de skickar ut skivorna.

Medlem

Har kört de första tre, de är bra men... samtidigt vill jag ha mer av en sammanhängande story. Vet inte hur del 4-6 knyter ihop säcken men det är hur som helst kul och spelvärt.

Inaktiv
Skrivet av Manko:

Alla ihop gör Sam and Max 2 till typ en av de längsta äventyrs spelen någonsin.

Nja, det är faktiskt ganska lätt och tar ca 2-4 h per episod.

Inaktiv
Skrivet av Ozmonatov:

Underbart! Kommer bli härligt att spela hela spelet/säsongen!, att ha hållit sig undan från episoderna kommer sannerligen ha varit värt det!

Sista kommer om en månad, så det är kanske lagom att börja spela 1-5 nu

Medlem
Skrivet av mill:
Skrivet av Manko:

Alla ihop gör Sam and Max 2 till typ en av de längsta äventyrs spelen någonsin.

Nja, det är faktiskt ganska lätt och tar ca 2-4 h per episod.

Det jag menade var alltså att de kombinerat ger ca 12-24 timmar med spel, vilket är väldigt mycket för ett äventyrs spel.

Medlem
Skrivet av Heya:

Klarade 5an idag jag.. Riktigt rolig Ser fram emot avslutningen.

Klarade också femman idag. Helt klart den roligaste delen enligt mig även om de andra också varit otroligt roliga! Ska bli kul med avslutet på serien och sen får man hoppas på ytterligare en "säsong"

/ LordDaimos

Medlem

Kan man hoppas att få köpa dessa i butik? :< Speciellt nu när säsongen snart är över.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Telltale har slutit ett avtal med Adventure Company, som kommer att släppa spelet i butik!

Medlem

Så här snabb borde Valve vara med sina HL2 episoder


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Manko:
Skrivet av mill:
Skrivet av Manko:

Alla ihop gör Sam and Max 2 till typ en av de längsta äventyrs spelen någonsin.

Nja, det är faktiskt ganska lätt och tar ca 2-4 h per episod.

Det jag menade var alltså att de kombinerat ger ca 12-24 timmar med spel, vilket är väldigt mycket för ett äventyrs spel.

Allting är ju relativt, och tex jämfört med Monkey Island 2 och Gabriel Knight så tog de iaf för mig flera veckor att klara.

Inaktiv
Skrivet av mill:

...
Allting är ju relativt, och tex jämfört med Monkey Island 2 och Gabriel Knight så tog de iaf för mig flera veckor att klara.

Flera veckors effektiv speltid?

1
Skriv svar