Zelda: Ocarina of Time

Medlem
Zelda: Ocarina of Time

Har precis avslutat Zelda: Ocarina of Time för andra gången. Ja det låter kanske lite men det är ett stort spel som nära på alla vet, Det tar tid om man vill hitta alla saker och ting som kan vara trevliga att ha. Men anywho..

Det första jag tänkte på när jag startade min nya gubbe var att spelet såg fortfarande rätt hyfsat ut för att vara ett 10 år gammalt spel och då även till N64:a där nästan alla spel ser ut som crap. Men om det är nånting Zelda skaparna är kända för, så är det att verkligen försöka maxa allting som konsollen kan. Se bara på Wii's Twillight Princess det är nog snyggaste spelet som den konsollen har att erbjuda.

Ocarina of Time erbjuder mycket, det är stort, rätt så fritt och har en bra story. Jag har svårt att hitta något som är dåligt med spelet mer än att Navi är otroligt irriterande.. HEY LISTEN!

Link: The Horse Whisperer

Ps. Kommer snart att byta namn på hela bloggen och göra lite andra förändringar också.. Tune in for more!

#blogg

Medlem
Zelda: Ocarina of Time

trevligt sammanträffande, skulle precis köpa det
har inte spelat igenom det ens ^^ ska bli intressant

Medlem

Jag har nog klarat igenom det typ 10 gånger, och jag är lika underhållen varje gång:D Det bästa spelet genom tiderna enligt mig, en stor grund i min barndom xD

Medlem

Ja det är verkligen något extra, som Alla Zelda spel är. Fan vad man vill ha ett nytt Zelda spel att spela :>

1
Skriv svar