Crysis Warhead

Medlem
Crysis Warhead

Måste bara skriva att jag verkligen avskyr Crysis spelen.
De har fixat prestandan rätt så bra här i Warhead, men fy f*n va tråkigt spel!

Smaksak? Javisst. Men det är tragiskt att jag avskyr det så mycket.
Jag är inte ensam om att tycka "Bara för att ett spel är snyggt är det inte roligt".

#blogg

Medlem
Crysis Warhead

Tyckte warhead var mer intressant än orginal crysis.
Men som sagt , skenet kan bedra därför är jag skeptisk till Farcry 2.

Medlem

Varför snackar folk så mycket skit om Crysis? Jag tyckte det var riktigt kul. Många andra tycker det är ett av de bästa spelen på sistone. Crysis warhead var ännu bättre Crysis(fast lite kort). Förstår att alla inte älskar spelet, men varför kan inte folk hålla den åsikten för sig själva när det gäller just Crysis? Jag skapar ju inga forumtrådar om hur kass Gears of war är, eller något annat spel som inte föll mig i smaken. Men det är klart, det är ju ett bra sätt att få folk på bråkhumör om det är det man är ute efter.


signatur

Asus P5B-Plus, 2x2048Mb PC-6400, WinFast 8800-GTS @ 686/1100, Q6600 G0 @ 3GHz, Vista x64

Medlem

Warhead var riktigt kul. Du måste bara upptäcka sättet att spela Crysis spelen på.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av jakobharder:

Varför snackar folk så mycket skit om Crysis? Jag tyckte det var riktigt kul. Många andra tycker det är ett av de bästa spelen på sistone. Crysis warhead var ännu bättre Crysis(fast lite kort). Förstår att alla inte älskar spelet, men varför kan inte folk hålla den åsikten för sig själva när det gäller just Crysis? Jag skapar ju inga forumtrådar om hur kass Gears of war är, eller något annat spel som inte föll mig i smaken. Men det är klart, det är ju ett bra sätt att få folk på bråkhumör om det är det man är ute efter.

Jag har faktiskt inte läst någonstans om att Crysis Warhead skulle vara ett skitspel. Jag trodde att majoriteten tyckte att det var ett riktigt grymt spel.
Jag däremot...jag gillade det inte alls som du kan läsa och om inte jag har fel så har jag all rätt att uttrycka mig om ett spel lika mycket som någon annan, ont eller gott. Jag tror dock inte min åsikt påverkar någon innan de själv testat spelet och kan dra sin egen slutsats. Tycker du att det är fel av mig att uttrycka mig i min blogg negativt om ett spel tycker jag att det är fel av dig att uttrycka dig positivt om ett spel bland mina kommentarer. Men du kanske bara gör det för att få mig på bråkhumör?

Medlem
Skrivet av WaltX:

Warhead var riktigt kul. Du måste bara upptäcka sättet att spela Crysis spelen på.

Jag har spelat det första Crysis mycket. Inte Warhead dock. För det kändes repeterande.

Inaktiv

Fighting over the internet is like competing in the special olympics..even if you win, youre still a retard

1
Skriv svar