The Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

Inaktiv

Mycket bra spel,bra mycket bättre än alla andra mmorps jag spelat . Syns den 14!

Medlem
Skrivet av Darkseed:

Förmodar att du skulle citera mig och inte Sharpblade. Hursomhelst, LOTR har blivit väldigt populärt hos genomsnitts-idioten pga de nya filmerna och spelen som i sin tur baserats på dem. Du kan räkna med att samma sorts folk som förpestar WoW även kommer vallfärda till LOTRO, inget snack om saken.

Det är ju bara hoppas att det inte kommer några "prepay cards". Kan inte tänka mig att varenda pojkvask har ett eget kreditkort

Spelet verkar rätt intressant för övrigt. Blir nog till att testa det när det släpps.

Medlem

För alla som vill testa är det bara att gå till http://www.lotro.com/worldtour och klicka på "join the world tour" för en betanyckel och ladda hem det.
Amerikanska betan är öppen för alla.

Medlem

Lirade LOTR:O hos brorsan häromdan, snacka om stelt spel, och snyggt? Njaeh, det vetifan, platt och livlöst snarare.

Inaktiv

Sitter och spelar nu. Ladde hem det i eftermiddags och började lira betan, jag tycker det är helt OK, bättre än WoW var i början i alla fall. Jag tycker ni borde ladda hem spelet och prova själva.
En sak är säker, det är väldigt likt WoW. I allafall för mig som spelar dvärg.
I vilket fall tror jag det här kan bli roligt på en RP server nu i vår

Inaktiv

Glatt överraskad faktiskt. Efter några månader av patchande kan det bli ett jäkligt bra spel.

Inaktiv

jag tycker att spelet verkar coolt men är det något för mig som aldrig har kört något liknande förut?
från Fish Fire

Medlem
Skrivet av MKultra:

"Vi vet alla hur historien slutar och vilken sida som vinner till slut. Det hade inte varit så roligt att spela i det förlorande laget från början"

Meh, vilken jävla fjant. Är det inte _just_ detta som skiljer spel från en film (som ju är ett helt linjärt medium)? Att man ska kunna ha möjlighet att påverka spelvärlden och att utgången av spelet inte alltid ska vara behöva vara den samma?

Nej, han har helt rätt. Dessutom är spelet baserat på böckerna och inte filmerna
Meningen med spelet är väl att själv få äventyra i midgård och bl.a. se saker som inte tas upp särskilt mycket i böckerna.


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

12
Skriv svar