Bildtrio från Hellgate: London

Robot
Medlem
Bildtrio från Hellgate: London

Föga imponerade bilder imo.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Kan bli kul, men retar mig fortfarande på månadskostnaden. I sånna fall måste man ju välja mellan det man redan håller på med och detta. För det räcker gott och väl att ha ett spel man månadsbetalar för.


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Shit vad det ser ut som UT är väl samma font också?


signatur

/_\_/_\
/_\

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Föga imponerade bilder imo.

Couldn't agree more.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

ser coolt ut imo

Medlem

Tycker det ser väldigt trevligt ut, första gången jag verkligen ser UI:n, gillar den! Ge oss nu ^^

Medlem

Ett spel som jag väntat länge på.. Jag tror det blir bra, trots att många inte verkar dela min åsikt

Medlem

Äntligen får man se UI:n. Ser klart ut som "mindre" version av en MMORPG. Frågan är om månadsavgiften komemr verkligen vara nödvändig. Dvs om företaget kommer sätta upp massiva servrar med sperlinor så flera tusen spelare kan mötas på samma server. Om det handlar om några hundra fast som i MMO så kan det också bli intressant! Bestämmer mig om jag gillar detta eller icke först när amn fått bra mycket mer kött på benen!

Medlem
Skrivet av AblacK:

Ett spel som jag väntat länge på.. Jag tror det blir bra, trots att många inte verkar dela min åsikt

Tja, jag är med dig på den iaf..

Ang. månadsavgiften så är det ju inte ens bestämt, så man ska nog inte måla snubben på väggen än.
Enda som är sagt är att det lutar åt någon sorts betalning för mp, men jag håller iaf med om att i nuvarande stund känns det dumt att tävla med.. wow, tex. Som tidigare sagt så orka ligga ute med två månadsavgifter.. >_<


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

var det inte detta spel som skröt om super grafik osv för några år sen? tycker iaf att de gammla bilderna har fräshare grafik än de nya. ser ut som typ några år gammalt spel på de nya bilderna


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

Kan bli kul, men retar mig fortfarande på månadskostnaden.

Månadskostnaden var väl BARA om man ville spela online på deras servrar så att säga?
Inte sett nått bestämt pris dock. Men om dom tar MMO månadskostnaden, ratar jag detta spel.

Som många andra säger "nice! nu fick man se UI" kändes det skönt att se måste jag säga. Även en Character screen =D

Nåväl, pga vissa äckligt tråkiga ingame filmer, så blir det att testa demo/beta innan köp. Eller om spelet får äckligt bra betyg av stora siter tex Fz.se


signatur

Bara gör det.

Medlem

Hoppas att det blir lika polerat som ett Blizzard-spel.
UI:t verkar nice... 8)

Inaktiv

tyckte det såg riktigt nice ut. Men månadskostnat är alltid något jag drar mig för.

1
Skriv svar