Medal of Honor: Vanguard

Medlem

en sak är väldigt underlig i många trådar, som det här med wii och ps3
båda är helt nyligen släppta,
men ändå är det en hel del prat om att vänta bara, om ett år då får vi se hur bra ps3 verkligen är,

men när det gäller wii, så är det inget prat om att, vänta 1 år då får vi se hur bra den kan bli.

både ps3 och wii får många titlar i början som är lite halvtaskiga, och ett antal riktigt bra.

så ge båda konsollerna tid.
man kan inte sänka nåt på bara några månader,

360n har funnits ute i snart 2 år, där tog det ett bra tag innan det blev mer bra spel än skräp.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

molotow...man kan aldrig få en uppfattning om nåt innan man provat själv,

vad en annan person säger är ju inte alltid som man själv tycker, eller hur? som sagt man ska aldrig döma ut något man aldrig provat själv.

säg typ att en tidning säger att ps3...xbox 360 är ren dynga, då vet du själv vad du tycker, eftersom du har ps3....xbox 360;

om inte så förmodar jag att du hellre vill prova själv istället för att läsa en recension och gissa att den personen tycker som du.

nu ska vi vara realistiska, det är ingen seriös som skriver att nån är ren dynga.
man kan visst skaffa sig en uppfattning om hur nått är utan att prova det, sen att man kan ha fel när man väl gör är ju bara roligt, jag tror dock knappast att jag har speciellt roligt i moh på wii.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

smaken är som baken delad, tjoflöjt

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ActOfWar:

vill nog ändå ialf testa det här spelet.

Det tycker jag absolut att du ska göra, att basera dina inköp enbart på mina tankar vore galet


signatur
Inaktiv

jo när spiken slänger spel i diken så ska du inte va sniken utan testa själv och vara nyfiken,
sen kanske du blir besviken ?

kunde inte låta bli..

sorry spiken

Skägg.
10 Chambers

Sorry för buffen, men BangBoomBang, producerar du en låt med den lyriken så borde jag bifoga den med varje test


signatur
12
Skriv svar