Få FZ-nyheter i Messenger/eposten

Robot
Få FZ-nyheter i Messenger/eposten
Medlem
Få FZ-nyheter i Messenger/eposten

fräsigt

Medlem

helt klart värt å prova..

Medlem

verkar bra
Anmälde mig precis till MSN grejen

Medlem

Härligt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Ozo
Medlem

Bara ni inte blir för kommersiella

Inaktiv

låter häftigt!

Antikvitet
Skrivet av Ozo:

Bara ni inte blir för kommersiella

Det här är en tjänst till er läsare, det är inget vi får betalt för.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Trodde först det var ett skämt.. Men låter bra! Fortsätt så.

Medlem

Det är ju egentligen inget nytt. Som RSS, fast för MSN Fast jag anmälde bara för att se hur det funkar... jag lär nog inte gå över från RSS till MSN.


signatur
Medlem

Riktigt bra. Ser man om det kommit in nått nytt på FZ medans man surfar annat

Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Ozo:

Bara ni inte blir för kommersiella

Det här är en tjänst till er läsare, det är inget vi får betalt för.

Det var lite det jag tänkte på. Innebär inte detta att fler får spelnyheter utanför FZ.se vilket innebär att reklamintäckterna minskar?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

samarbete med MS? :/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Hoppas inte MS försöker nåt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Antikvitet

Så kul att ni blir så oroliga, men ni behöver inte oroa dig. Det är, som jag skrev, en tjänst till er läsare och en förhoppning om att det ger fler läsare. Vi sitter inte i deras knä, vi drar nytta av deras tjänst och de drar nytta av vårt innehåll.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

QRT
Medlem
Medlem

Ska testa det, verkar coolt.

Inaktiv
Skrivet av conthox:
Skrivet av John:
Skrivet av Ozo:

Bara ni inte blir för kommersiella

Det här är en tjänst till er läsare, det är inget vi får betalt för.

Det var lite det jag tänkte på. Innebär inte detta att fler får spelnyheter utanför FZ.se vilket innebär att reklamintäckterna minskar?

Du har säkert en point, men sådant där tänkande är lite farligt :). Webben går ju nämligen för övrigt i motsatt riktning... separation mellan innehåll och utseende är viktigt och innehållet ska man kunna komma åt från flera håll; RSS-feeds är ett exempel på detta. Å andra sidan finns det ju bandbreddskostnader osv. som ska betalas, men om man nu måste ha ads så ska väl dessa gå att "bygga in" i innehållet utan att man för den skull måste begränsa användarnas valfrihet.

Nu har ju FZ inte (vad jag vet) gjort något för att begränsa användarfriheten (tvärtom), så se detta som en rant i förebyggande syfte ;).

Medlem

Maffigt, har precis registrerat mig!

Inaktiv

Riktigt ballt initiativ fz! Anmäler mig till msn direkt.

Medlem
Skrivet av IceMan:

samarbete med MS? :/

Reagerade likadant

Medlem

tufft


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Vore fint om man i nyheter och msn tjänsten kunde kryssa i t.ex PC & Wii så man får nyheter som man är intresserad av (nej jag har 0 intresse för 360- eller ps3-dator-wannabees)


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av Gabor:

Det är ju egentligen inget nytt. Som RSS, fast för MSN Fast jag anmälde bara för att se hur det funkar... jag lär nog inte gå över från RSS till MSN.

Medlem

det var ju tur att de var ms och inte ea som ni samarbetade med


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Nice!
Är det någon fördröjning på nyheterna? Eller får man dem på MSN direkt de kommer upp på fz.se?


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Inaktiv

"samarbete med MS" ..oki nu ska jag chansa helt vilt på en förklaring, MSN har denna tjänst som vilket företag som helst får använda för att komma ut till sina kunder, gratis osv och ytterligare ett sätt att göra MSN ännu större, FZ hittade detta och reggade sig lite snabbt och kan nu skicka information även genom MSN, troligen då utan att betala något...samarbete med MS? nja...lika mycket som att vi som skriver här samarbetar med FZ..

Antikvitet
Skrivet av Aresz:

"samarbete med MS" ..oki nu ska jag chansa helt vilt på en förklaring, MSN har denna tjänst som vilket företag som helst får använda för att komma ut till sina kunder, gratis osv och ytterligare ett sätt att göra MSN ännu större, FZ hittade detta och reggade sig lite snabbt och kan nu skicka information även genom MSN, troligen då utan att betala något...samarbete med MS? nja...lika mycket som att vi som skriver här samarbetar med FZ..

Du har uppenbarligen aldrig samarbetat med Microsoft tidigare.

Det är en större karusell än du tror.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem
Medlem
Skrivet av Birchoff:
Skrivet av IceMan:

samarbete med MS? :/

Reagerade likadant

[OT] Ja herregud !
Sluta med samarbeten som kan göra FZ.se större än någonsin!
Sluta med att försöka få fram bra saker som underlättar för oss användare!

[OT] MS som företag är bra, strategiska och smarta.
Detsamma kan utan tvekan sägas om FZ som företag

12
Skriv svar