Resident Evil: The Umbrella Chronicles avbildat

Robot
Medlem
Resident Evil: The Umbrella Chronicles avbildat

Fruktansvärt fult?


signatur

JagBlevAlltidHämtadSistPåDagis

Medlem

^-- För att komma från en trimmad gamecube? Nej. Tycker det ser helt ok ut.

Grafiken var helt okej, men jag tycker det är mesigt att det blir en rälspangare. Kom igen för fan, Capcom.

Medlem
Skrivet av NFP - EboLa:

Fruktansvärt fult?

sen var det ju det här med att grafiken inte är allt. Sitter jag och kör ett skojigt spel online till ex så har jag ju knappast grafiken på max. Mina ET inställningar till exempel gör ju spelet bra mycket fulare än spelen på wii, ändå har jag lirat ET sedan första demot kom ut. Tja varför då? ja knappast för grafiken i alla fall.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Det enda negativa jag har att säga om denna titel än så länge är namnet, låter ju inte särskilt coolt.
Jag kommer iaf hålla ögonen på den här.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

tycker det ska bli trevligt med en rälspangare, var länge sen jag spelade ett sånt spel, och de extra finesserna man får m.h.a wii-kontrollen gör så att iaf jag ser fram emot detta


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

säkert screens ifrån någon kass trailer med lågupplösning


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tyckte grafiken såg kass ut iomed hur grafiken i resident evil spelen till GC är... Ser ut som resident evil till playstation.


signatur

JagBlevAlltidHämtadSistPåDagis

Medlem
Skrivet av NFP - EboLa:

Tyckte grafiken såg kass ut iomed hur grafiken i resident evil spelen till GC är... Ser ut som resident evil till playstation.

Behöver ju inte överdriva, så fult var det inte
men jag måste hålla med om att det ser inte så påkrämat ut, men visst jag tyckte inte re4 såg så super ut på bilder innan det kom till GC heller, men vi vet ju hur snyggt det blev

1
Skriv svar