Guitar Hero III släpps hösten 2007

Robot
Medlem
Guitar Hero III släpps hösten 2007

What the heck?! Har precis köpt GH2 och snart kommer GH3?! Doh!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ser fram emot att få skaffa det till min wii, iaf. ^^


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Personen som frågat det dära måste varit lite efter ändå :B
Men ska bli roligt att se om det är några godingar med i GH3

Medlem

Hoppas det blir mer hård musik i stil med Pantera och Lamb of God osv..

Inaktiv

jupp, blir till att skaffa till wii

Medlem

GOD LIKE!

*längtar*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

det var skitkojj lirade på elgiganten häromdan , ska köpa sen till min xbox elite

Inaktiv

amen vafan.. köpte nyss 2an .. hoppas man kan lira med den gitarren i 3an iaf :b

Skrivet av pettson3816:

Hoppas det blir mer hård musik i stil med Pantera och Lamb of God osv..

De får gärna lägga in musik som är lite mer spännande än samma gamla 4/4-takt också...

Medlem

Tycker inte att man ska behöva göra fler GH spel. Räcker om det släpps en massa låtar som man kan ladda ner, och kanske nya gitarrer man kan köpa i butik.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Tycker inte att man ska behöva göra fler GH spel. Räcker om det släpps en massa låtar som man kan ladda ner, och kanske nya gitarrer man kan köpa i butik.

Håller med, dock tror jag väl ändå att GH3 kommer bli "sista" på en stund nu när det släpps x plattform, där de tre stora faktiskt har online-stöd, vilket väl borde bjuda upp till downloads. Man har ju kunnat använda de tidigare gitarrerna, så jag ser inte riktigt varför man inte skulle kunna använda den än en gång, förutsatt att man stannar på sin plattform.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Ja inte blir det till Wii för min del i alla fall. 2 gitarrer för PS2, 2 gitarrer för 360.. Inte blir det ytterligare två till Wii. Min plånbok känner sig nog rejält våldtagen vid det här laget

Medlem
Inaktiv

Man kanske kan använda den nya gitarren till 360n i 3an... Och då med fotpedal


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Götta!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Inaktiv

Precis när man ska få Gh2.. Men aja, en 3:a är välkommen

1
Skriv svar