Betatest av Halo 3 startar 16 maj

Robot
Medlem
Betatest av Halo 3 startar 16 maj

Nånting säger mig att tågen till skola/arbete kommer vara tunnare den 16e maj.

"I can shoot you in the head and watch it in slow-motion!"


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Trevligt!

Och en förbannat intressant video.

Inaktiv

Fan va jag ska spela

Medlem

Oooh! Helt nice juh, skönt med minor och grejer, visste inte om dom förns nu.

Medlem

Ser kul ut! Men sjuka slowdowns när det är mycket i bilden, får hoppas att det finputsas till releasen. Synd på 360 kontrollen, en Wiimote till detta skulle äga!

Medlem
Skrivet av radiuz:

Ser kul ut! Men sjuka slowdowns när det är mycket i bilden, får hoppas att det finputsas till releasen. Synd på 360 kontrollen, en Wiimote till detta skulle äga!

Var ju slowdown på hela filmen (för mig), så det är väl knappast Halo 3-relaterat?

Medlem

Men inget om att jag tipsade om den? Hurra >_>

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av radiuz:

Ser kul ut! Men sjuka slowdowns när det är mycket i bilden, får hoppas att det finputsas till releasen. Synd på 360 kontrollen, en Wiimote till detta skulle äga!

Var ju slowdown på hela filmen (för mig), så det är väl knappast Halo 3-relaterat?

Hoppas de fixar verkligheten till release.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av radiuz:

Ser kul ut! Men sjuka slowdowns när det är mycket i bilden, får hoppas att det finputsas till releasen. Synd på 360 kontrollen, en Wiimote till detta skulle äga!

Var ju slowdown på hela filmen (för mig), så det är väl knappast Halo 3-relaterat?

ops d ixr verighen til rlse.

Vad säger du, jag ser inte för det är sådana slowdowns.


signatur

Wii, Power Mac G5 Quad, MacBook Pro Core Duo.

Medlem

Har aldrig förstått vad som gör Halo spelen roliga att spela....men men, är väl van med kvalités spel till PC:n

*flame shield activated*


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Har aldrig förstått vad som gör Halo spelen roliga att spela....men men, är väl van med kvalités spel till PC:n

*flame shield activated*

ÅTERIGEN! Återigen kommer redmac med sin anti-360-propaganda!!!1

Medlem

Ujuj, bubblesheild, tripmine och saken att man kan spara sina matcher och kika på om och om igen o även kunna styra kameran, now THAT is some good shit som fick mitt nackhår att resa sig


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Har aldrig förstått vad som gör Halo spelen roliga att spela....men men, är väl van med kvalités spel till PC:n

*flame shield activated*

Samma här! Har bara spelat Halo 1 till PC, men det var inget speciellt alls. Sjukt mkt copy/paste på bandesignen på sina ställen. Spelet kändes extremt kalt.

Trean ser i mina ögon inte speciellt bra ut heller och kan verkligen inte förstå all hype -- ser stelt och trist ut och inte heller vidare snyggt.

Och JA jag har en 360 (bl a).

Medlem
Skrivet av the wookiee:
Skrivet av redmac:

Har aldrig förstått vad som gör Halo spelen roliga att spela....men men, är väl van med kvalités spel till PC:n

*flame shield activated*

ÅTERIGEN! Återigen kommer redmac med sin anti-360-propaganda!!!1

Håller faktiskt med om halo endast varit ett spel kul att lira igenom i Co-op, inte mer än det

Medlem

Halo är överhypat ja, det är en helt vanlig shooter till konsol.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av mill:
Skrivet av redmac:

Har aldrig förstått vad som gör Halo spelen roliga att spela....men men, är väl van med kvalités spel till PC:n

*flame shield activated*

Samma här! Har bara spelat Halo 1 till PC, men det var inget speciellt alls. Sjukt mkt copy/paste på bandesignen på sina ställen. Spelet kändes extremt kalt.

Trean ser i mina ögon inte speciellt bra ut heller och kan verkligen inte förstå all hype -- ser stelt och trist ut och inte heller vidare snyggt.

Och JA jag har en 360 (bl a).

Håller med dig ang den stela grafiken. Vad jag förstått så har de tidigare materialet som visats upp varit med gammal grafik.. Om detta är vad Bungie har kommit fram med så känns det lite tvärt. Speciellt med tanke på hur snyggt GoW var..

Medlem

måste skaffa 360


signatur

Bengebolle

Medlem

Meh.. Halo har alltid varit Xboxs guldsten och kommer alltid o vara.
Masterchief är så jäkla macho, samt en underbar story. Men blev lite besviken på slutet av halo2 men 3:an kommer att visa en underbar krigsresa mellan Covenant o Spartans.

"You kids and your fancy tanks. When I was young, they gave us two rocks and a stick... for the entire platoon "

Inaktiv

Släpper de det inte på pc?


signatur
Medlem

eh.. dom släpper Halo2 snart på pc. så.. då får man vänta typ 2-3 år innan halo3 kommer till det. <3

Medlem
Skrivet av Iceguppi:

Släpper de det inte på pc?

Görs det säkert, om 3-4 år eller så. Kanske lagom till nästa windows version ;).
Dom tar ju gott om tid på sig att släppa 2an så dom gör troligen samma sak med 3an.

Medlem

Det är synd om mig. Jag kommer bli totalt utklassad sen i november när Halo 3 släpps eftersom jag inte får testa betan.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Är det bara jag som är next-gen-skadad eller ser detta ganska fult ut för att vara Xbox 360?

EDIT: Det ser ju liksom.. ut exakt som Halo 2.

Medlem
Skrivet av notwist:

Är det bara jag som är next-gen-skadad eller ser detta ganska fult ut för att vara Xbox 360?

Det är du som är skadad. Ett spel blir inte bra bara
för att det är snyggt.

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av notwist:

Är det bara jag som är next-gen-skadad eller ser detta ganska fult ut för att vara Xbox 360?

Det är du som är skadad. Ett spel blir inte bra bara
för att det är snyggt.

Han sa iof inte att spelet var dåligt pg.a grafiken, bara att det var fult för att vara ett spel till 360n. Och jag håller med, det ser typ precis ut som Halo 2. :/

Inaktiv

Det roliga är att man måste förklara för alla i varje jävla halo 3 tråd att det är en alpha... i stort sätt inga grafiska effekter alls är pålagda. Betan kommer se helt annorlunda ut.
Kolla på trailern om ni vill veta hur det kommer se ut.

Ska bli så jävla roligt att spela

Medlem

Håller med dig Dogge, mycket folk tror verkligen att det man ser i tidig Alpha verkligen är exakt hur det kommer se ut i slutändan

Vilket i alla fall du och jag vet inte är direkt sant


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

oan
Medlem
Medlem

ser ju likadant ut som halo2 , fast lite mer blanka ytor , och "mancannon" lol

12
Skriv svar