Purge är numera gratis

Robot
Medlem
Purge är numera gratis

Inte så konstigt att det blivit gratis.. Baserat på screensen.. Sen att betyget på gamerankings var löjeväckande lågt kanske inte heller skall stickas under stol med.. Men vafan, det är ju gratis iaf.

Inaktiv

Är det värt att tanka? Någon som testat?

Medlem

ingen som vågar/vill

Medlem

Helt okej spel då jag spelade det iaf ( var minst 3 år sen). Inget super bra spel men det är definitivt värt att testa speciellt nu när det är gratis ( Lär vara mer folk nu).

Inaktiv

Nja, gratissaker är inget att ha.. skräp, annars skulle det ju inte vara gratis?

Ozo
Medlem
Skrivet av RostarN:

Nja, gratissaker är inget att ha.. skräp, annars skulle det ju inte vara gratis?

Du menar att Firefox, Winamp och alla andra otaliga program skulle vara skräp?

Unix? - skräp?
finns ett flertal små/stora spel som också är väldigt bra, Americas Army... inte världs bäst kanske men det är ju en smaksak, Tibia?... jävligt bra om man sätter sig in i det. Kan göra listan lång, men säg inte att gratis är skräp för, så är det oftast inte.

Inaktiv

Så livets början, dvs att du skapades, är skräp, eftersom livets begynnelse är gratis?

Jag håller INTE med!

Å andra sidan är väldigt många saker som man betalar för skräp. Tänk på det du, Herr Brödrost!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Ozo:
Skrivet av RostarN:

Nja, gratissaker är inget att ha.. skräp, annars skulle det ju inte vara gratis?

Du menar att Firefox, Winamp och alla andra otaliga program skulle vara skräp?

Unix? - skräp?

Unix är inte gratis, om du inte räknar BSD som Unix... Gnu/Linux är däremot gratis.

Medlem

spelet var skräp, klarar inte av att köra det mer än 3 min

Inaktiv

hahah när jag läser allas komentarer så måste jag prova det....


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

illa ser det ju inte ut.
Betydlig snyggare än Half-Life i alla fall och det saluförs ju fortfarande. Därmed inte sagt att det är kul men det kanske är värt att testa i alla fall.


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem
Skrivet av Svartsmurfen:

illa ser det ju inte ut.
Betydlig snyggare än Half-Life i alla fall och det saluförs ju fortfarande. Därmed inte sagt att det är kul men det kanske är värt att testa i alla fall.

Mjo...Men HL1 är då sjuhundraåttiotre gånger bättre, enligt min mening.
Och dessutom kan man få HL och se snyggt ut, bara man vill.

Försökte spela i några minuter...på tok för virrigt och irriterande...inte underligt att det blev ett gratisspel. Det försöker skapa något...men på vägen har det slukats av ogenomtänkta ideér.

Medlem

Tja, ingen grafik kan rädda en dålig idé


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Purge Jihad har väl vart gratis länge..?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

gratis är alltid gott.

Inaktiv
Skrivet av Ozo:
Skrivet av RostarN:

Nja, gratissaker är inget att ha.. skräp, annars skulle det ju inte vara gratis?

Du menar att Firefox, Winamp och alla andra otaliga program skulle vara skräp?

Unix? - skräp?
finns ett flertal små/stora spel som också är väldigt bra, Americas Army... inte världs bäst kanske men det är ju en smaksak, Tibia?... jävligt bra om man sätter sig in i det. Kan göra listan lång, men säg inte att gratis är skräp för, så är det oftast inte.

Provat många av de där. Ja, skräp. Särskilt firefox, rent obehaglig webbläsare :S därmed inte sagt att IE är bra...

Inaktiv
Skrivet av ActOfWar:

gratis är alltid gott.

Gratis är SÄLLAN gott..

Inaktiv
Skrivet av RostarN:
Skrivet av Ozo:
Skrivet av RostarN:

Nja, gratissaker är inget att ha.. skräp, annars skulle det ju inte vara gratis?

Du menar att Firefox, Winamp och alla andra otaliga program skulle vara skräp?

Unix? - skräp?
finns ett flertal små/stora spel som också är väldigt bra, Americas Army... inte världs bäst kanske men det är ju en smaksak, Tibia?... jävligt bra om man sätter sig in i det. Kan göra listan lång, men säg inte att gratis är skräp för, så är det oftast inte.

Provat många av de där. Ja, skräp. Särskilt firefox, rent obehaglig webbläsare :S därmed inte sagt att IE är bra...

Motivera gärna! Prövat Enemy Territory, förresten?

Medlem

Håller med.
Enemy Territory är ett gratisguldkorn som inte får missas.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

1
Skriv svar