Nu blir jag förbannad!

Medlem
Nu blir jag förbannad!

Jag blir förbannad på skit emellanåt. Nu gäller det FZ.se som skriver om att extra material kommer till GTA IV på xbox 360 till jul. Najs! Speciellt eftersom jag har GTA IV till mitt Xbox 360.

Sen så börjar alla småglin (inte till ålder, men i sinnet) hagla kommentarer som inte hör hemma på denna värld.
Alla som bråkar på internet, snälla sluta! För min och alla andra som inte bryr sig om vilken konsol som är bäst då man med dagens inkomster kan äga minst en av varje konsol. Jävla trams!

Jag uttalar mig så här för jag kan inte tänka mig att en liten unge som inte har råd med sin egen konsol håller på att vara en sk."fanboy", nej jag tror de värsta är de som har råd med båda konsolerna men snackat så mycket skit om den ena så att de inte kan, rent psykiskt köpa den andra. Det är så löjligt så jag nästan spyr!

Undrar om det är NÅGON som ännu idag inte förstår att både xbox och ps har sina för och nackdelar. Någon som inte hajjat det ännu? Någon som tror att en löjlig kommentar här och där på nätet kommer få er konsol att bli bättre med er "tro"?
Blärk!

#blogg

Medlem
Nu blir jag förbannad!

aa men PS3 är faktiskt bäst


signatur

bäst

Medlem

PLAYSTEJTON HAZ BLU-RAY! WITHOUT AN 'E' IN "BLU"!
SUPERPWNAGE!

Neh, skämt åsido. Eftersom jag inte har något annat klokt att skriva så skriver jag helt enkelt: Håller med.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Det e inte konsolerna det e fel på, det e GTA.
/kräks


signatur

Tempus fugit.

Medlem

Håller med helt klart. All fanboyism hit och dit är bara för mycket. Själv har jag både xbox och pc, gillar dom både, pc:n mer än xboxen men jag kommer nog inhandla en ps3 tids nog också.

Medlem

Sega Mega Drive FTW, W00T!!!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

1
Skriv svar