Rockstars uppgång och fall

Robot
Inaktiv
Rockstars uppgång och fall

Nyskapande straffas.

Medlem

Jag hoppas dom lyckas bra med GTA IV! Redan förbokat det till PS3.

Medlem

Fall är lite väl att ta i, dom är fortfarande kungar bland spel.

Medlem
Skrivet av Philip:

Fall är lite väl att ta i, dom är fortfarande kungar bland spel.

Medlem

Remedy samt Crytek anser jag vara kungar bland spel och spel utveckling. men men, alla har sina favoriter...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem
Skrivet av redmac:

Remendy samt Crytek anser jag vara kungar bland spel och spel utveckling. men men, alla har sina favoriter...

Antar att du menar Remedy? Att dom 2 är kungar på spel håller jag inte med om, men däremot plastik utveckling och kosmetika.

Medlem
Skrivet av radiuz:
Skrivet av redmac:

Remendy samt Crytek anser jag vara kungar bland spel och spel utveckling. men men, alla har sina favoriter...

Antar att du menar Remedy? Att dom 2 är kungar på spel håller jag inte med om, men däremot plastik utveckling och kosmetika.

Exakt, Grafik kan dom på Crytec! Mitt favoritföretag är ju så klart EA *Not!*

Rockstars ftw!

Medlem

Pft! Finns bara en KUNG i spelutveckling...

Black Isle hette han... Och han gick ett tragiskt öde tilll mötes.


signatur

---
Boo!

Inaktiv

Phosphor du har så rätt så. Black Isle är kungen och kommer alltid vara kungen.

Flakmonkey
Skrivet av Phosphor:

Pft! Finns bara en KUNG i spelutveckling...

Black Isle hette han... Och han gick ett tragiskt öde tilll mötes.

Mja... Looking Glass Studios > Black Isle... det underliga är ju att de båda gick tragiska öden till mötes trots att deras spel hyllas av i princip alla...

Inaktiv

Kungarna bland spel är Bioware , Ionstorm och Bethesta. Arkad-spel kan gå hem dra nått gammalt över sig.

Medlem

id har min respect iaf. John Carmack har fan en algoritm kallad efter honom!


signatur

Steam: wizzler

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Mja... Looking Glass Studios > Black Isle... det underliga är ju att de båda gick tragiska öden till mötes trots att deras spel hyllas av i princip alla...

Word ^ Word


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Inaktiv

Paradox för evigt!

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Phosphor:

Pft! Finns bara en KUNG i spelutveckling...

Black Isle hette han... Och han gick ett tragiskt öde tilll mötes.

Mja... Looking Glass Studios > Black Isle... det underliga är ju att de båda gick tragiska öden till mötes trots att deras spel hyllas av i princip alla...

Borde leta upp dig och kasta en paj i ansiktet på dig för den kommentaren. Du är inte värdig att ta dessa giganters namn i din mun (eller värdig att skriva deras namn med dina smutsiga fingtrar)


signatur

---
Boo!

Medlem
Citat:

Mja... Looking Glass Studios > Black Isle... det underliga är ju att de båda gick tragiska öden till mötes trots att deras spel hyllas av i princip alla...

Det är inte så konstigt. Utvecklare som satsar på säkra kort (läs EA) överlever pga att folk fortsätter köpa de där omförpackade sportspelen etc. - medans utvecklare som satsar på nyskapande inte klarar av att handskas med t ex piratkopieringen.

Medlem

Det har ju alltid funntis gömda saker i spel, bara för att amerikaner har problem med sex i spel och för att föräldrar inte har nån koll på vad deras barn spelar ska inte Rockstar behöva ta skit. Ok att de gömde koden istället för att ta bort den men hade inte Mormorn köpt ett M-rated (18-år) spel till sitt fjortonårige barnbarn hade han inte kunnat råka ut för den gömda "porren"

Jösses...

Medlem

Älska rockstar, dom är förbannat roliga :). Men rockstar är fortfarande mycket stora och bra, och GTA IV kommer antagligen göra dom ännu större. Hoppas dom lyckas stämma skiten or Jack Thomson

Inaktiv

uppgång och fall.....FALL?...vaddå...
det låter som om de inte fanns längre...


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem
Medlem

vadå fall dem e ju bäst

Medlem

Jag ska fan köpa en 360 bara för GTA IV.

Tror inte jag är ensam....

1
Skriv svar