Eve of Destruction för BF2 släppt

Robot
Medlem
Eve of Destruction för BF2 släppt

Härligt, älskar BF2-moddarna, enda anledning till att det fortfarande finns installerat på burken.

Medlem

Är den bra? Laddar ner nu men är runt 20 min kvar =( Så nån som kan säga lite om modden?

Medlem

Inget ni inte har kört förut... 1000 mortars exakt överallt, skitjobbiga "I need a medic" hela tiden, Vanliga Conquest... inget att spendera tid på, än.

Inaktiv

reality mod är den bästa modden hitils


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Inaktiv

Nej, det är POE2 som är bäst hittills!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Desert Conflict släpptes nyligen också. Det är kul

Medlem
Skrivet av Mabec:

Inget ni inte har kört förut... 1000 mortars exakt överallt, skitjobbiga "I need a medic" hela tiden, Vanliga Conquest... inget att spendera tid på, än.

ska komma en patch troligtvis inom den närmsta veckan, som fixar till mortarspammet samt sniper-problemet. utvecklarna är medvetna om problemet och det är prio #1 att fixa't

Medlem

ah så bra att de skall fixa det för det är inte roligt när hela andra laget är snipers och bara spammar mortar på en, förstör verkligen allt.

Medlem

Kan inte FZ recensera den här modden? Vill veta om det är värt att installera BF2 igen för att få lira nått sånt här eller inte.

Medlem

Jag skulle säga att när nästa patch kommer till moden då kan du installera det. Nu är det ganska jobbigt att spela det men klart värt det när den där fixen kommer. Ifall du gillar Vietnam kriget så är det solklart att man skall spela det men annars är det bara och vänta.

Medlem

är inte så farligt nu ändå på vissa banor.. är nån bana som typ har kullar med skog runtom å en öppen yta i mitten, typ paradiset för snipermuppar. och nån bana där mortars är ett helvete, men är många banor som är jävligt kul förutom dom, helt klart värt att testa ifall man gillar tät djungel-action

Medlem

Ja, bandesignen är ganska bra ibland. Och det är då helt omöjligt å se fiender som ligger i gräset

Inaktiv

Riktigt härliga djungelbanor


signatur

War never changes.

Medlem

Ah, Nu har moddarna Prm, Poe2, DCon och EoD kommit ut! Fattas bara FH2 så är jag nöjd!

Inaktiv

Älskar EOD! (L)

Medlem

Har klart en god potential....men vad tänkte dom med snipers? Borde betatestasts lite mer. Levereras med gamemodes "Assault" och "Objectives" också utöver conquest för dom som undrar.
Ser fram emot när dom har tagit bort snipers helt från spelet (önsketänkande)


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

dom har ändrat drawdistance på gräs och växter så nu kan man äntligen lägga sig ner utan att fienden 100m ser.

Medlem

Ah, härligt med lite god vietnam krigsföring igen. Äntligen betyder ordet understödseld något igen. Support och eld mot fiendeflaggan är jäkligt kul, också att försöka ducka undan alla runtflygande salvor är härligt.
Ljudet är riktigt roligt, mortarens vinande får en verkligen att slänga sig till marken
Visst är det snipertungt, men jag antar att det kommer balanseras snart.

Helt klart godkänt i min bok.

Medlem

jag hatar verkligen banan Dawn at the rise pads (eller va den heter) den laggar sönder asså, men alla andra banor jag testat har varit roliga , väldigt skönt att folk inte tål 30 skott innan dom dör också

Medlem

Riktigt bra mod! Fick mig att stoppa i BF2-skivan i burken igen. Vissa banor är härligt intensiva och så där jobbigt täta och fuktiga


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

har kört 1 timme och var inte så impad tycker att Project Reality är bra mycket vassare.

1
Skriv svar