Virtua Fighter 5

Medlem

Största nackdelen som jag ser med det, är att det är svårt att spela med kompisar. Det är ju inte så att dom har haft samma 30+ timmars träning som jag själv har haft. Det är väldigt svårt att komma in i, särskilt om man bara spelat Tekken förut ..

Kan man bortse från detta och är medveten om att det kommer bli väldigt frustrerande mellan varven så tycker jag att man borde prova det, jag tycker det är jäkligt skoj.

Medlem
Citat:

skräp spel

Night hawk, kan inte du söka jobb som recensent här på FZ? Du skriver ju så detaljerat och konstruktivt. Och dessutom verkar du ju vara en riktig hejare på det svenska språket.

Vackert!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av mill:

En liten sammanställning:
(inte menat som påhopp på ngt sätt)......

Lägg av va det var ju i stort sett enbart påhopp......gnällspik

På vilket sätt tog du det som påhopp?

Medlem

Tycker det är en massa whine från alla hörn och kanter oberoende på konsoll eller spel >_>


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

skräp spel

Night hawk, kan inte du söka jobb som recensent här på FZ? Du skriver ju så detaljerat och konstruktivt. Och dessutom verkar du ju vara en riktig hejare på det svenska språket.

Vackert!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av bastard:

Nej, tacka vet jag Streets of Rage 2

Åhhhhhhhåhhhhhhh, nu väcker du gaaamla gooooda minnen. Vänta...måste gå och dra fjongen lite...

Sådär nu är jag tillbaks, hederliga gamla minnen...

Verkar som VF5 har sådana fjantiga figurer, det är väl jag som är skadad från Mortal Kombat-serien. Väntar hellre på det spelet än köper VF5. Det är mer humor, sadism och blod i Mortal Kombat, precis som ett fightingspel ska vara!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av F3D:

Wii fanboys
sen det där snacket om xbox och DoA1....vilken nöt skrev det? är ju upp till utvecklarna att se till att grafiken är top notch..
grafiken i den här fightern är nog lite bättre än DoA1 ska du se..btw, borde inte du sammla ihop stjärnor eller nått annat fluff gull tillsammans med mario?

Du tycker inte om fanboys säger du? Vet inte om det är det du försöker göra, men i mina ögon ser du ut som ett trollande fanboy.

Edit: Kanske ska skriva lite ontopic också

Bra recension, har ingen PS3a själv (än) fast läste den ändå. Tror föresten spelet ser bättre ut än vad bilderna visar

Inaktiv
Skrivet av ReDog:

Du tycker inte om fanboys säger du?

när sa jag det?
ja jag trollar, ni förtjänar det

Inaktiv

Nu finns det screens från 360 också:

http://xboxyde.com/news_4279_en.html

12
Skriv svar