Ny C&C 3-patch släppt

Robot
Medlem
Ny C&C 3-patch släppt

Hoppas balansändringarna i nästa är för att fixa så Scrin inte är så himla överlägsna dom andra, tycker inte det känns rätt när två av deras flygande "hangarfartyg" kan rensa en bas med c:a 10 mammothtanks och ett gäng AA-guns >_> , finns visserligen säkert någon bättre strategi än så, men det känns ändå fel :/

Medlem

Nice! Patcher med en gång


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Skrivet av Steffe@Swec:

Hoppas balansändringarna i nästa är för att fixa så Scrin inte är så himla överlägsna dom andra, tycker inte det känns rätt när två av deras flygande "hangarfartyg" kan rensa en bas med c:a 10 mammothtanks och ett gäng AA-guns >_> , finns visserligen säkert någon bättre strategi än så, men det känns ändå fel :/

Om man låter motståndaren bygga hangarskepp får man skylla sig själv


signatur
Medlem

det är Nod som äger just nu tycker jag, iaf dom första 5min.
ScorpSpam ftw :> kolla top 20 dom flesta lirar Nod

Medlem
Skrivet av Steffe@Swec:

Hoppas balansändringarna i nästa är för att fixa så Scrin inte är så himla överlägsna dom andra, tycker inte det känns rätt när två av deras flygande "hangarfartyg" kan rensa en bas med c:a 10 mammothtanks och ett gäng AA-guns >_> , finns visserligen säkert någon bättre strategi än så, men det känns ändå fel :/

Då spelar du fel taktik, gå direkt på mot fartyget och inte de små bombarna.

Det är också meningen att Scrin ska vara superior i Air, de är trots allt högteknologiska Aliens


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Steffe@Swec:

Hoppas balansändringarna i nästa är för att fixa så Scrin inte är så himla överlägsna dom andra, tycker inte det känns rätt när två av deras flygande "hangarfartyg" kan rensa en bas med c:a 10 mammothtanks och ett gäng AA-guns >_> , finns visserligen säkert någon bättre strategi än så, men det känns ändå fel :/

Då spelar du fel taktik, gå direkt på mot fartyget och inte de små bombarna.

Det är också meningen att Scrin ska vara superior i Air, de är trots allt högteknologiska Aliens

Klart jag anfaller huvudskeppet först Fast man kanske lär sig lite om man går igenom hela kampanjen också Har bara testat några korta småmatcher mot en kompis på nätet, har inte testat Scrin själv dock.

Skrivet av Steffe@Swec:
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Steffe@Swec:

Hoppas balansändringarna i nästa är för att fixa så Scrin inte är så himla överlägsna dom andra, tycker inte det känns rätt när två av deras flygande "hangarfartyg" kan rensa en bas med c:a 10 mammothtanks och ett gäng AA-guns >_> , finns visserligen säkert någon bättre strategi än så, men det känns ändå fel :/

Då spelar du fel taktik, gå direkt på mot fartyget och inte de små bombarna.

Det är också meningen att Scrin ska vara superior i Air, de är trots allt högteknologiska Aliens

Klart jag anfaller huvudskeppet först Fast man kanske lär sig lite om man går igenom hela kampanjen också Har bara testat några korta småmatcher mot en kompis på nätet, har inte testat Scrin själv dock.

Ett råd om du spelar GDI använd mammoths som "murbräcka" mot fienden och bygg många pitbulls och ha dom bland mammoths tanksen. har du sen full uppgradering på tanksen och pitbulls så är du i stort sett redo för det mesta. Spelar du online med den taktiken gäller det att förhala motståndaren tills du har mammoths etc. Bygg då orca's och/eller firehawks och harrassa fiendens resurs hantering samtidigt som du bygger infanteri och sänder mot han/hon.


signatur
Medlem

hehe jag känner dom 4 bästa CNC3 spelarna i världen just nu(Cossack,Danoli3,Skullknocker, och en annan snubbe) och Danoli3 är NOD användare! Cossack använder mest GDI! Skullknocker spamma Scrin Air och den sista kommer jag inte ihåg!

Skrivet av Hero_Swe:

hehe jag känner dom 4 bästa CNC3 spelarna i världen just nu(Cossack,Danoli3,Skullknocker, och en annan snubbe) och Danoli3 är NOD användare! Cossack använder mest GDI! Skullknocker spamma Scrin Air och den sista kommer jag inte ihåg!

Coolt känner igen några av dom namnen


signatur
Medlem

"All online multiplayer game lobbies will now appear properly localized in different languages"

Bra nu behöver man inte vara bland en massa dryga tyskar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Gamespy can ju ta sig i brasan! HELT VÄRDELÖSA
Fragzone jag lovar ni kan ta över gamespys jobb och göra det sååååå mycket bättre, jag blir tokig

Medlem

Nice work, bra support man får.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

"All online multiplayer game lobbies will now appear properly localized in different languages"

Bra nu behöver man inte vara bland en massa dryga tyskar.

Sant, hoppas det kommer möjlighet att stänga av censuren. Testa att skriva "Jag fick alla mål" t.ex

Medlem

Spelade nyss en omgång med brorsan och märkte en bugg på en av kartorna som gjorde att harvestern stannade, irriterande. Hmm, få maila in och rapportera så kanske de fixar den snart.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar