Två nya spel på Steam

Medlem
Två nya spel på Steam

sweet..någon som testat warlords?

Inaktiv

I princip allt finns redan i mods


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

trevligt, dock är spel över disk bästa och trevligast.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

trevligt, dock är spel över disk bästa och trevligast.

För dig som livnär dig på att folk köper sånna ja.. Själv tycker jag det är smidigt att bara behöva ladda ner och spela. Inge fibblande med skivor eller strul med kopieringsskydd osv.
Håller mig dock fortfarande borta från Steam så gott jag kan..

Flakmonkey
Skrivet av Heya:
Skrivet av redmac:

trevligt, dock är spel över disk bästa och trevligast.

För dig som livnär dig på att folk köper sånna ja.. Själv tycker jag det är smidigt att bara behöva ladda ner och spela. Inge fibblande med skivor eller strul med kopieringsskydd osv.
Håller mig dock fortfarande borta från Steam så gott jag kan..

Tycker lite av tjusningen försvinner när man köper och laddar ner från nätet... VIsst är det helt suveränt som ett alternativ för de som inte bryr sig om förpackningar å annat... men jag vill kunna ta en titt i spel/film-hyllan och klura på vilket spel jag vill lira eller vilken film jag vill titta på... det känns så sterilt och opersonligt att bara ha det på datorn eller i konsolen...

Hoppas att en kombination i framtiden, där de som vill komma kunna köpa spel över disk... vore ju förbannat tråkigt om spelbutiker skulle behöva läggas ner också, kul att gå runt och scouta efter klipp

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Heya:
Skrivet av redmac:

trevligt, dock är spel över disk bästa och trevligast.

För dig som livnär dig på att folk köper sånna ja.. Själv tycker jag det är smidigt att bara behöva ladda ner och spela. Inge fibblande med skivor eller strul med kopieringsskydd osv.
Håller mig dock fortfarande borta från Steam så gott jag kan..

Tycker lite av tjusningen försvinner när man köper och laddar ner från nätet... VIsst är det helt suveränt som ett alternativ för de som inte bryr sig om förpackningar å annat... men jag vill kunna ta en titt i spel/film-hyllan och klura på vilket spel jag vill lira eller vilken film jag vill titta på... det känns så sterilt och opersonligt att bara ha det på datorn eller i konsolen...

Hoppas att en kombination i framtiden, där de som vill komma kunna köpa spel över disk... vore ju förbannat tråkigt om spelbutiker skulle behöva läggas ner också, kul att gå runt och scouta efter klipp

Samma här, känns olustigt när man inte har en låda/fodral.


signatur
Medlem

För min egen del så får de gärna lägga ner spelbutiker. De få gånger som jag kliver in i en spelbutik glider det alltid fram någon sliskig försäljare och försöker få mig intresserad av något totalt ointressant.

För att inte tala om att inte kunna röra sig fritt tack vare den klunga av småungar som står och hänger runt en 360 med det senaste spelet i, men inte får provspela för det är en blekfet 25-åring där som inte velat lägga undan kontrollern den senaste halvtimmen.

Men så är jag också ovanligt gnällig idag. Får skylla det på febern.

1
Skriv svar