Film: Veckans bästa tid i Gran Turismo HD

Robot
Film: Veckans bästa tid i Gran Turismo HD
Medlem
Film: Veckans bästa tid i Gran Turismo HD

Är förvånad över hur bra det såg ut, men sen har GT ALLTID sett grymt ut i replay vinklarna. Såg nästan ut som en animerad sekvens


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det enda fula i GTHD är miljöerna annars är det riktigt snyggt bilmodellerna är grymt detaljerade.

Medlem

Hade man Ratt och Pedaler så kanske man kunde komma ner i dom där tiderna!

1min.10sek klarar jag med handkontroll iaf

Inaktiv

såg fan nästan som taget ut ur verkligheten bilen dvs.


signatur

/_\_/_\
/_\

Flakmonkey

Gran Turismo HD är riktigt trevligt faktiskt... speciellt för att vara gratis... gör ju inte att man ser mindre fram emot #Gran Turismo 5 iaf ^^

Inaktiv

1.05.941 är väl veckans tid?

on topic, ser ju riktigt fint ut och som Nosnos säger så ser man ju fram emot GT5


signatur

... man will always be judged by the amount of alcohol he can consume and women, whether they like to admit it or not, will be impressed.

Vafan det såg ju ut som en sändning från TV sporten .... Sjukt snyggt .

edit. snyggt


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

Vafan det såg ju ut som en sändning från TV sporten .... Sjukt snygt .

Ja precis.
Blev också ställd och tänkte "wtf" veklighet.. nä, va.. spel?

Medlem

Varför har dom inte satsat mer på ljudet.... fy fan va illa det låter. Speciellt när billen släpper och spinner lite. Låter precis som från dom gamla spelen.

Annars ser det fint ut.

Inaktiv

Förutom grafikmässigt blev jag rätt besviken -- det var inte vidare kul :/ Ngn mer?

Medlem

SJUKT snyggt!

Medlem

Fruktansvärt billiga ljud. Dem där ljuden har ju funnits i bilspel sedan 95. Ruskigt tråkigt. Dem kunde ju fixa lite vettigare ljud, kanske inte riktigt som i NFS-serien då dessa är ruskigt bra men någonting bättre än detta budget ljudet.

I övrigt verkar det oerhört kul och väldigt snyggt!

Medlem

Först trodde jag FZ var lite luriga och skickade med en TV sänt race, men sen såg jag loggan GT HD, shit vad snyggt, dock kan ljudet förbättras. Men detta ser betydligt bättre ut än kommande Forza och då är GT HD ett gratis spel


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Nog fan är de snyggt alltid. Och tänk er då hur GT5 kommer se ut

Medlem

Alltså, hjälp. Någon nyp mig i pungen, jag drömmer.

Spel? Verklighet?


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

GTHD är inte samma sak som GT5 överhuvudtaget, som jag förstått det är det praktiskt taget GT4 med "full" grafik.

GT5 ska ha helt ny spelmotor och om man har följt utvecklingen av GT så vet man att det blir bättre känsla med åren

1
Skriv svar