Mass Effect filmat

Robot
Medlem
Mass Effect filmat

Ballt!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Mums. Givet köp detta.

Medlem

Hell yeah!!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

inget speciellt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Bokat


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Detta kan faktiskt få mig att skaffa en 360... problemet är ju bara att jag då inte har råd med en PS3 och MGS4.... hmm...

Medlem

Mass Effect :heart:


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

hi ha hi ha hi heh he (drägel).... verkar galet bra


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Detta kan faktiskt få mig att skaffa en 360... problemet är ju bara att jag då inte har råd med en PS3 och MGS4.... hmm...

Förutom det spelet så finns det inget som gör PS3 till ett givet köp än så länge, bättre att vänta ett tag innan man skaffar sig en och då har väl priset sjunkit ett snäpp också..

Jag gick i samma bana nämligen, men bestämde mig till slut för en 360


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:
Skrivet av MaXMC:

Detta kan faktiskt få mig att skaffa en 360... problemet är ju bara att jag då inte har råd med en PS3 och MGS4.... hmm...

Förutom det spelet så finns det inget som gör PS3 till ett givet köp än så länge, bättre att vänta ett tag innan man skaffar sig en och då har väl priset sjunkit ett snäpp också..

Jag gick i samma bana nämligen, men bestämde mig till slut för en 360

Helt korrekt! Mycket bra tänkt och ännu bättre val! Så blir det npg för mig också..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Yeah verkar grymt! Hehe samma person som gör rösten till den svarta som ledaren i Saints Row

Inaktiv

Jag kan tyvärr inte säga att jag blev så sugen av den filmen. Jag får vänta tills det kommer lite gameplayfilmer.

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Detta kan faktiskt få mig att skaffa en 360... problemet är ju bara att jag då inte har råd med en PS3 och MGS4.... hmm...

MGS4 släpps väl först i höst så visst har du råd. Köp xbox360 begagnat och lira mass effect tills MGS4 kommer. Då säljer du xboxen och köper en ps3:a. Förstår inte varför folk säger att de inte har råd...

Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av MaXMC:

Detta kan faktiskt få mig att skaffa en 360... problemet är ju bara att jag då inte har råd med en PS3 och MGS4.... hmm...

MGS4 släpps väl först i höst så visst har du råd. Köp xbox360 begagnat och lira mass effect tills MGS4 kommer. Då säljer du xboxen och köper en ps3:a. Förstår inte varför folk säger att de inte har råd...

1) Jag är student
2) Om jag köper en konsoll så behåller jag den
3) Jag har inte spelat klart mina spel till vanliga Xboxen ännu, å den är ju inte värd något alls nu.

Så nej, jag har inte råd. Även om jag har ett bra sommarjobb så går pengarna åt till annat som är viktigare än att kunna sitta inne vid dumburken....
Speciellt när dumburken bara är 20" och 480p eller 720p inte hjälper något för hur "snyggt" det blir...

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Haledor:

Jag kan tyvärr inte säga att jag blev så sugen av den filmen. Jag får vänta tills det kommer lite gameplayfilmer.

Det finns gameplay filmer ute sen långt tillbaka.
Sök reda på masseffect_x06walkthru_HD720p.wmv så får du se en hel del gameplay


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Flakmonkey
Skrivet av LocSin:
Skrivet av Haledor:

Jag kan tyvärr inte säga att jag blev så sugen av den filmen. Jag får vänta tills det kommer lite gameplayfilmer.

Det finns gameplay filmer ute sen långt tillbaka.
Sök reda på masseffect_x06walkthru_HD720p.wmv så får du se en hel del gameplay

Självklart behöver du inte söka längre än vårt filmarkiv
http://www.fz.se/filmer/?id=265

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Självklart behöver du inte söka längre än vårt filmarkiv
http://www.fz.se/filmer/?id=265

Tackar, vilken bra service

Medlem

ja det här blir ett säkert köp

Medlem

kommer det inte snart då?


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:

kommer det inte snart då?

I maj sägs det


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Verkar kool. Lär ju släppas lagom tills jag köper en Xbox 360 , det vill säga i slutet av april.


signatur

War never changes.

Medlem

Jag vet inte.. ser verkligen fram emot Mass Effect, men just den här filmen gjorde inte så att jag blev så väldigt mycket mer intresserad faktiskt. Lite mer intressant klipp kunde dom väl plockat fram.

Medlem

Jag blev djupt imponerad hur karaktärernas ansiktsuttryck samt munrörelser rörde sig. Mycket realistiskt, dock kändes grafiken inte lika imponerande som på de bilder som släppts...skumt..


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

klart ful och riktigt tråkig trailer jämfört med första filmen man fick se.. får mig att tänka på doom3-grafiken vilket inte är positiva vibbar


signatur
Inaktiv

vill inte hypea det här lika mycket som folk verkar göra, men skulle helt klart vilja ha det här på ps3

Medlem
Medlem

Tror nog det kommer vara hundra gånger snyggare när man väl sitter och spelar det själv än när man kollar på detta lilla videoklipp :<

Medlem

Verkligen inte sugen på detta! Ser otroligt trist ut.. Mer gameplay tack, grafiken var inte heller något att hurra över.

12
Skriv svar